Ei paljon kinosta Ei paljon kinosta
Liikkeen nimi? Liikkeen nimi?
Benis :D Benis :D
Teukka ministerinä Teukka ministerinä
Mosille hommia Mosille hommia
Kolgytä batia Kolgytä batia
Tonnin spurdo Tonnin spurdo
:^) :^)
Krapulapaska Krapulapaska
Valmistaudu kohtaamaan koirosi >:3 Valmistaudu kohtaamaan koirosi >:3
Kauneus ensin Kauneus ensin
Yrittäkää edes nostella Yrittäkää edes nostella
Öisin ukulelea soitteleva kaljasieppo Öisin ukulelea soitteleva kaljasieppo
Paint-joulukalenteri 15. luukku - Joulutarina VI Paint-joulukalenteri 15. luukku - Joulutarina VI
PeliLogiikka - Tomb Raider [1996] PeliLogiikka - Tomb Raider [1996]
Robottien valtaannousu vuoteen 2100 mennessä Robottien valtaannousu vuoteen 2100 mennessä
No kuka? No kuka?
Luuserit päätyvät opettajiksi Luuserit päätyvät opettajiksi
nerf this nerf this
Sipa Sipa
Laihialainen ale Laihialainen ale
fufuu fufuu
Joulu on taas, joulu on taas Joulu on taas, joulu on taas
"May the schwartz be with you!" t. Ensign Asshole "May the schwartz be with you!" t. Ensign Asshole
 884 näyttökertaa, 10 viestiä, 11.61 MB, 1 tiedosto, 15.01.2021 16:14:32
[ + 5 - | ]

bönde

[51070] [ao2vr.mp4] [11.61 MB] [216x480] [] []

vellu

 · 

covid-19

(38)
16.01.2021 07:07:08
#429938 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten kuulemma altistuin saatana tuperkuloosille ku erehyin käymään yhesä ammatillisessa koultuksessa. Siellä oli se yks ainu ryssä mukana ja mitäpä arvelette, että kenelläköhän se keuhkopöhö sitten oli ollu, että hä. Meni muuten kuukausia ku piti selevitellä, että missä se altistuminen oli etes tapahtunu. Ei saatana paikallisen sairaalan huorat viittinee kertua vaan aukovat vaan päätään aina ku kyselin, että onko varmasti meikäläisestä kyse ku kylällä on kuulemma muutamia saman nimisiä Maija Meikäläisiä.

Oikein ivallisesti vaan vittuilivat, että haista paska me sulle kerrota mitään mikä kuuluu sun perusoikeuksiin. Joutuin usiamman kuukauvven tappelemmaan ja kikkailemmaan niin lopulta sain sitte virallisia teitä myöten etes tietää, että millä aikavälillä se mahollinen altistuminen on etes tapahtunu. Eka kusettivat että viime kuussa. Sitte ku soittelin ja selevittelin niin sanottiin, että ehkä parin kuukauvven aikana. Lopputuloksena oli, että melekeen vuos sitten oli se tappaus. Nyt sitte joutuu joka perkeleen kerta lekurisa käyessä selittämmään, että oon mahollisesti altistunu joskus pari vuotta sitten keuhkotubille ja tätä saatanan rumbaa kuulemma jatkuu vielä kaheksan vuotta. Että semmottiis.

[ 10 viestiä | ]