söpö leipä söpö leipä
Fiona Fiona
Tissit Tissit
No nyt on muhkea No nyt on muhkea
Muoviroskaa rannalla Muoviroskaa rannalla
Hyvät naiset ja herrat: Projekti Aurinkokello Hyvät naiset ja herrat: Projekti Aurinkokello
Tää oli suomalainen kuva Tää oli suomalainen kuva
uudella kaudella grilli kuumempi uudella kaudella grilli kuumempi
Siilille lääkettä Siilille lääkettä
Moskoviittien tappiot 12.11.2024 Moskoviittien tappiot 12.11.2024
Kalastus Kalastus
Anna rabs Anna rabs
Romania Romania
kelluvat pökäleet kelluvat pökäleet
Trump Trump
Ootko miettiny että Ootko miettiny että
eno paul eno paul
Varsinainen putkiaivo. Varsinainen putkiaivo.
opin kakkimaan opin kakkimaan
DO IT FAGGOT! DO IT FAGGOT!
Pimpsaperjantai Pimpsaperjantai
Kannettava börh Kannettava börh
Gay-Man 2 Gay-Man 2
The wierd fanfiction :D The wierd fanfiction :D
 884 näyttökertaa, 10 viestiä, 11.61 MB, 1 tiedosto, 15.01.2021 16:14:32
[ + 5 - | ]

bönde

[51070] [ao2vr.mp4] [11.61 MB] [216x480] [] []

vellu

 · 

covid-19

(38)
16.01.2021 07:07:08
#429938 [+-] Piilota Suosittele

Mää muuten kuulemma altistuin saatana tuperkuloosille ku erehyin käymään yhesä ammatillisessa koultuksessa. Siellä oli se yks ainu ryssä mukana ja mitäpä arvelette, että kenelläköhän se keuhkopöhö sitten oli ollu, että hä. Meni muuten kuukausia ku piti selevitellä, että missä se altistuminen oli etes tapahtunu. Ei saatana paikallisen sairaalan huorat viittinee kertua vaan aukovat vaan päätään aina ku kyselin, että onko varmasti meikäläisestä kyse ku kylällä on kuulemma muutamia saman nimisiä Maija Meikäläisiä.

Oikein ivallisesti vaan vittuilivat, että haista paska me sulle kerrota mitään mikä kuuluu sun perusoikeuksiin. Joutuin usiamman kuukauvven tappelemmaan ja kikkailemmaan niin lopulta sain sitte virallisia teitä myöten etes tietää, että millä aikavälillä se mahollinen altistuminen on etes tapahtunu. Eka kusettivat että viime kuussa. Sitte ku soittelin ja selevittelin niin sanottiin, että ehkä parin kuukauvven aikana. Lopputuloksena oli, että melekeen vuos sitten oli se tappaus. Nyt sitte joutuu joka perkeleen kerta lekurisa käyessä selittämmään, että oon mahollisesti altistunu joskus pari vuotta sitten keuhkotubille ja tätä saatanan rumbaa kuulemma jatkuu vielä kaheksan vuotta. Että semmottiis.

[ 10 viestiä | ]