"Jumalauta, et meinaan sitä myrkkyä vedä sisuksiisi tai muuten sulta lähtee henki enkä mää saa enää sitä parempaa Shebaa enää ikinä. Puren saatana, niin lakkaa se lipittäminen."
[
3 viestiä
|
]
⭰
hyvää :3
Paskaa vai pekonia?
Pullo auki
Juoppo
Sunnuntain panttikeräyksen saalis
Kuukauden lastit
hehe :3
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa