Mutta pään katkaisu ei ole ollenkaan vaikeaa. Riittää, että on terävä ja pää on poikki. Sillä mitään väliä ole kenen pää. Pääasia on kunhan on vääräuskoisen pää.
[
5 viestiä
|
]
⭰
tiettarilla
Juuri näin!
maltillinen ilmastointi
Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi
Negroes
vitun monitori
Nyt riittää rasismi!
Vanhaa kuvaa
mamma kertoo
uwu<3
Älköön tämä aikakausi unohtuko
tuutko pelailee
Suomen lait ei vaan koske kaikkia joissakin asioissa