Vanha kassatyttöjen sananlasku Vanha kassatyttöjen sananlasku
Aunty twerking Aunty twerking
Ruotsissa Ruotsissa
Vulpes inculta Vulpes inculta
Juomislaulu Juomislaulu
Kekkuli oppii uusia asioita Kekkuli oppii uusia asioita
Rainerin tilipäivä Rainerin tilipäivä
Listerine Listerine
Liitonarkki Liitonarkki
Autot Autot
Antimateria eläinlääkärissä Antimateria eläinlääkärissä
Menneitä kuvia. Menneitä kuvia.
Ei signaalia Ei signaalia
"Ylimääräisiä"? "Ylimääräisiä"?
Yle paskaa taas 🤦‍♂️ Yle paskaa taas 🤦‍♂️
6 miljoonaa 6 miljoonaa
Perjantai Perjantai
kanalle kävi hassusti kanalle kävi hassusti
Summerdance Summerdance
Miss Suomi Miss Suomi
pikku gangstabörh pikku gangstabörh
Seksikästä Seksikästä
Kaikki menee aina pieleen :( Kaikki menee aina pieleen :(
Tytti Tytti
 749 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 20.01.2021 22:20:41
[ + 7 | ]

Vihreillä on eri totuus.

[51150] [FB_IMG_1611170273977.jpg] [0.07 MB] [960x878] [] []
FB_IMG_1611170273977.jpg

sinnemäki

 · 

vihreät

(423)  · 

polkupyörät

 · 

det röda

21.01.2021 08:10:18
#431416 [+-] Piilota Suosittele

>>431354

Tämähän se taitais olla. Itse pyöräilen kyllä. Mutta en todellakaan jätä pyörääni stadiin, en todellakaan. Enkä varsinkaan itä-keskuksen alueelle. Pystyn pysäköimään fillarini ainoastaan sinne, missä on turvallista. Sellaisiin paikkoihin, mihin pyörävarkaat eivät lähde.

[ 6 viestiä | ]