Onneksi oli meatbag suojana Onneksi oli meatbag suojana
Saara, lääh puuh, Huttunen, vittuh tyllerö ;))) Saara, lääh puuh, Huttunen, vittuh tyllerö ;)))
Shakkimatti Shakkimatti
Rap vs Rock Rap vs Rock
Amppari botti Amppari botti
Fun Facts Fun Facts
psyko apu psyko apu
Honk run Honk run
Pyörivä spurgu :D Pyörivä spurgu :D
olen vähän hassusti nyt :2 olen vähän hassusti nyt :2
Osta osarilla ne sano... Osta osarilla ne sano...
Ashley Ashley
Näin huolletaan teräaseet oikeaoppisesti 12 v. kokemuksella :3 Näin huolletaan teräaseet oikeaoppisesti 12 v. kokemuksella :3
Neko pantsi Neko pantsi
Ne pienet teot muuttavat maailmaa Ne pienet teot muuttavat maailmaa
Verotuksen ihmemaa.. Verotuksen ihmemaa..
Heitti kamunsa Heitti kamunsa
Ouuuuuujeeeaaa! Ouuuuuujeeeaaa!
Aika iso nenä Aika iso nenä
Nyt on hankalaa Nyt on hankalaa
Tyäm mies kaiken korjaa Tyäm mies kaiken korjaa
DIY asustekopiot DIY asustekopiot
Ananas pizzalla Ananas pizzalla
Kun isukki pieree, tee siitä kirja.. Kun isukki pieree, tee siitä kirja..
 1 314 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto
21.01.2021 22:52:26
[ + 5 - | ]

Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D

[51194] [tiedosto.png] [1.43 MB] [669x2109] [] []
tiedosto.png

hapsi

(209)  · 

psyyko

 · 

homo

(633)  · 

erotiikka

(67)  · 

rakkaus

(60)
22.01.2021 02:09:52
#431752 [+-] Piilota Suosittele

Nyt tuota, nyt täytyy sanoa että jumalauta te ootte umpipreverssejä tyyppejä. Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa vaan jaatte tämmöisiä suoran Belsebuupista kotoisin olevia sairaita fantasioitanne tällä tavalla kaiken kansan nähtäville. Voi vittu teijjän kanssa.

ps. teet ny perkele jatko-osan ku kerran alakoit tällä tavalla kiihottammaanki, saatana!

22.01.2021 13:09:23
#431829 [+-] Piilota Suosittele

>>431752
Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa

Oookkona tosissas. Lueppas vaikka joka toinen viestisi joka on yli pitkää perverssiä homosävytteistä iljettävää kännissä kirjotettua paskapuhetta (oikeasti nautin siitä ja runkkaan sille ♥) ja tule sitten avaamaan ylisanainen arkkusi.

22.01.2021 19:42:50
#431911 [+-] Piilota Suosittele

>>431829
Mitäh? Minä en oo koskaan teheny mittään muuta ku ylistäny Herraamme Allahia. Sitäpaitti minä olen Ensio Siilasvuo enkä minä koskaan viinaa juo. Ja jos minä joskus viinaa juon, en minä ole Siilasvuo.

[ 15 viestiä | ]