Tulin vain tänne tarkastelemaan :3 Tulin vain tänne tarkastelemaan :3
Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin
Villiputte ja koiro Villiputte ja koiro
Maitotuote ongelma Maitotuote ongelma
Rap vs Rock Rap vs Rock
Taulut seinälle Taulut seinälle
Ananas pizzalla Ananas pizzalla
Valupertin muija Valupertin muija
Pornotähden evoluutio Pornotähden evoluutio
Maxcedes Maxcedes
Blackface koiro Blackface koiro
Kuvakommentti Kuvakommentti
Se on teille pitkäperjantai Se on teille pitkäperjantai
Portrait of the King Portrait of the King
Pääsiäisaiheinen tilannekuva Pääsiäisaiheinen tilannekuva
Dio seikkailee 7 Dio seikkailee 7
Tää vituttaa aina Tää vituttaa aina
lätsä lätsä
UwU UwU
Reilukerhosta päivää Reilukerhosta päivää
"Börh mään" :3 "Börh mään" :3
Dance! Dance!
Kiire levähtämään Kiire levähtämään
Siis tä? Siis tä?
 1 315 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto, 21.01.2021 22:52:26
[ + 5 - | ]

Habs ja Psyyke osa Loppu sitte :D

[51194] [tiedosto.png] [1.43 MB] [669x2109] [] []
tiedosto.png

hapsi

(209)  · 

psyyko

 · 

homo

(633)  · 

erotiikka

(67)  · 

rakkaus

(60)
22.01.2021 02:09:52
#431752 [+-] Piilota Suosittele

Nyt tuota, nyt täytyy sanoa että jumalauta te ootte umpipreverssejä tyyppejä. Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa vaan jaatte tämmöisiä suoran Belsebuupista kotoisin olevia sairaita fantasioitanne tällä tavalla kaiken kansan nähtäville. Voi vittu teijjän kanssa.

ps. teet ny perkele jatko-osan ku kerran alakoit tällä tavalla kiihottammaanki, saatana!

22.01.2021 13:09:23
#431829 [+-] Piilota Suosittele

>>431752
Teillä ei oo minkäänlaista moraalikoodistoa

Oookkona tosissas. Lueppas vaikka joka toinen viestisi joka on yli pitkää perverssiä homosävytteistä iljettävää kännissä kirjotettua paskapuhetta (oikeasti nautin siitä ja runkkaan sille ♥) ja tule sitten avaamaan ylisanainen arkkusi.

22.01.2021 19:42:50
#431911 [+-] Piilota Suosittele

>>431829
Mitäh? Minä en oo koskaan teheny mittään muuta ku ylistäny Herraamme Allahia. Sitäpaitti minä olen Ensio Siilasvuo enkä minä koskaan viinaa juo. Ja jos minä joskus viinaa juon, en minä ole Siilasvuo.

[ 15 viestiä | ]