kuumotukset loppumatkalle kuumotukset loppumatkalle
normaali kokous normaali kokous
appiukko appiukko
gta5 modi gta5 modi
Tarvitsemme monikulttuuria koirapuistoihin Tarvitsemme monikulttuuria koirapuistoihin
en tykkää ohjausiskunvaimentimesta en tykkää ohjausiskunvaimentimesta
John Wick uusin elokuva John Wick uusin elokuva
Lifehack #164 Lifehack #164
Vaikeeta on Vaikeeta on
Lääke Lääke
Kohta on kello pykälässään :3 Kohta on kello pykälässään :3
hyvin mahtuu hyvin mahtuu
Tatsumaki Tatsumaki
twerk twerk
On näillä paljon samaa näköö On näillä paljon samaa näköö
täs mä täs mä
Oldies Oldies
autovirityksiä autovirityksiä
valupertin maanantai valupertin maanantai
päiväunet päiväunet
living on the edge living on the edge
bileet bileet
Ei ollutkaan kommari Ei ollutkaan kommari
ez headshot ez headshot
 995 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 23.01.2021 17:23:24
[ + 17 - | ]
👑 Plussatuin 23.01.2021.

Ryppy ja vaarallinen joukkoharha

[51241] [ryppy_ja_vaarallinen_joukkoharha.jpg] [0.4 MB] [850x567] [] []
ryppy_ja_vaarallinen_joukkoharha.jpg

qanon

 · 

ryppy

(49)
23.01.2021 20:50:06
#432216 [+1] Piilota Suosittele

Nyt osui ja upåposi suvac-hommeleihin. Eivät siedä itse mitään erilaista mutta vaativat, että pitää sietää.

23.01.2021 22:35:35
#432241 [+2] Piilota Suosittele

"jotkut heistä uskovat jopa Sanna Marinin johtajankykyihin"

Luin

ja nauroin.

Trumpisti Sanna twiittailee, ei kommunikoi, on ylimielinen, polttaa kääminsä millisekunneissa, korostaa itseään ja on narsisteista suurin. Olisi jo aika saada Sanna vaihtoon.

Luulin oikeasti, että Sipilää pahempaa ylimielistä narstistikukkoa Suomessa ei voi olla eikä tulla, mutta kyllä Sanna on osoittanut, että olin väärässä.

Ja jos Sannaa arvostelee, on heti naisvihamielinen, setämies ja muutenkin saatanasta seuraava.
Uskomaton juttu, että arvostella ei saa, vaan lahkolaiset alkavat naisvihasetämies-mantran välittömästi. Siihen sitten jos sanot, että haluaisit nähdä Purran ministerinä/tekemässä päätöksiä, niin johan taas lahkolaiset laulavat ja haukkuvat Purran (ymmärtämättä omaa vihamielisyyttään). Alan myös kallistumaan siihen, että näkisin mielelläni Lepomäen myös ministerinä.

24.01.2021 15:35:20
#432486 [+-] Piilota Suosittele

>>432241
Ennen olin Lepomäen puolella, mutta hän on itsekkin myöntänyt, että haluaa Suomen kohti EU:n liittovaltaa. Toki pisteet hänelle, että sanoo rehellisesti mielipiteensä ja myös perustelee niitä joita nämä hallitusministerit eivät tee.

[ 6 viestiä | ]