Ystäväpäivälle toinen viisu. Ystäväpäivälle toinen viisu.
Pyramidihuijauspäivä Pyramidihuijauspäivä
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Fingerpori Fingerpori
Tulis jo kevät Tulis jo kevät
Poliisi ampuu Poliisi ampuu
Ei vituta Ei vituta
Asuuko täällä se yksinäinen kissanainen? Asuuko täällä se yksinäinen kissanainen?
Aku tietää homman Aku tietää homman
Maitopoika 2015 Maitopoika 2015
Ensiapu Ensiapu
korttitemppu korttitemppu
Unohti turvasanan Unohti turvasanan
Gooby ples Gooby ples
boink boink
8€ diy ukulele 8€ diy ukulele
krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva) krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva)
Protecin käsikirjoittama jakso. Protecin käsikirjoittama jakso.
Patonki Patonki
"Mitä sun repussa on?" "Tiiliä." "Mitä sun repussa on?" "Tiiliä."
Poista Kebab Poista Kebab
Kun ei oo varaa jatkaa takinliepeitä Kun ei oo varaa jatkaa takinliepeitä
"Toi jätkä kuvaa meitä" sanoo Katuhaukka "Toi jätkä kuvaa meitä" sanoo Katuhaukka
Toukka Toukka
 937 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.69 MB, 1 tiedosto, 25.01.2021 01:01:20
[ + 3 | ]

elämän koululaisella asiaa

[51255] [alan-mies.mp4] [2.69 MB] [854x480] [] []

elämän koulu

 · 

nisti

(97)  · 

hörhö

(8)
25.01.2021 22:41:11
#433011 [+-] Piilota Suosittele

Kaljasta ei tuu noin hidasta. Itseasiassa kaljasta tulee vaan nykyään nopeampi. Mikä lie hänen myrkkynsä. Rotanpaska varmaan.

25.01.2021 23:47:18
#433035 [+-] Piilota Suosittele

Näin yks päivä steppaillessa kadulla ku siinä oli joku nuoripari juttelemassa. En saanu puheistansa selvää, koska en ymmärtäny savoksi puhuttua riikinruotsia höystettynä saamella ja mongoolien harvinaisella paikallismurteella. Jätkä teki koko ajan lähtöä tytynsä luota, mutta jotakin asiaa heebolla kuitenkin oli. Se pääs aina muutaman metrin etiäppäin, ku onnistu huojuen ja hitaasti hyrräten kääntymään taas kattomaan sitä kaveriaan. Ainoa edes jotenkin oletettavasti selvitettävissä oleva änkytys meni suunnilleen näin: "ky...kyy... ky ky? Ky yyy... m mmm mmel yyy kymme lyy?". Lopulta päättelin, että se halus varmistaa jotain kello kymmenestä. Tyty vaan välillä vastas takas, että ".... kymm .... kyyy yykyy oo". Oli mielenkiintosta huomata miten ne kuitenki näytti tajuavansa toistensa kommunikointiyrityksiä :D

[ 13 viestiä | ]