Gondola pyhiinvaelluksella Gondola pyhiinvaelluksella
Dancing Dancing
Niksejä Niksejä
Toivottavasti mopo ei vaan hajonnut Toivottavasti mopo ei vaan hajonnut
Kaapissa Kaapissa
Ketä? Ketä?
pimeyden voimat pimeyden voimat
rentun ruusu v2 rentun ruusu v2
Gondoloiden vapahtajan ristikuolema Gondoloiden vapahtajan ristikuolema
Tästä sais varmaan hienoja vitsejä jotka liittyy maahanmuuttoon Tästä sais varmaan hienoja vitsejä jotka liittyy maahanmuuttoon
Mobilisoitu terassi Mobilisoitu terassi
Tehoa autoon Tehoa autoon
Ei jaksa keksiä otsikoita 18 Ei jaksa keksiä otsikoita 18
Rip Rip
Ihmistyypit Ihmistyypit
Tyttöystävä tuli kans valmistujaisiin. Tyttöystävä tuli kans valmistujaisiin.
Nyakim Gatwech Nyakim Gatwech
Meni hieman jo vittuilun puolelle Meni hieman jo vittuilun puolelle
hate hate
Shower thoughts Shower thoughts
mitäs nyt sanotte? mitäs nyt sanotte?
GamerGrandma GamerGrandma
Akustinen Akustinen
Juutalaiset Juutalaiset
 738 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 30.01.2021 15:12:29
[ + 5 - | ]

näin..

[51379] [7htyk.jpg] [0.13 MB] [720x960] [] []
7htyk.jpg

30.01.2021 16:07:05 | 16:07:30
#434338 [+2] Piilota Suosittele

Malmilla löytyy näitä pilvin pimein. Vievät ostoskärryjä ausntojen pihoille. Vartijat saavat kokoajan pysäytellä niitä ulko-ovella.
Kuten sanoin. Somali on somali. Kuuluu niiden kulttuuriin tuommoinen toiminta.

30.01.2021 18:07:39
#434377 [+2] Piilota Suosittele

Launeella / liipolassa kaupungin talojen pihoilta, puskista ja ojista löytyy lähi cittarin ja prisman kärryjä. Asialla on nämä tummimmat tiaiset (mutiaiset), yleensä sellainen fatpumpum otatko kolmannen kermakakun musta matami 2-4 äläwäläbä lapsosen kanssa työntelee cittarin tai prisman kärryjä ostoksineen huippukatua ylös.
Nyt ainakin cittari on laittanut ostoskoreihin hälylätkät ettei niitä nyt enempää kanniskeltaisi koteihin.
Kumma kun on vara ostaa hirveät kasat kaikkea eksoottista hedelmää, vihannesta, säilykkeitä ym sälää, mutta ei varaa ostaa 2€ kestokasseja tai 0,2€ muovikassia jonka voi käyttää uudelleen ja lopuksi käyttää roskapussina.

30.01.2021 18:43:37
#434389 [+1] Piilota Suosittele

>>434310
PS. Eikös siitä ollut melko hiljattain juttu, kuinka ostoskärryt löytyvät tiettyjen taloyhtiöiden pihoista ja lähettyviltä, kun ne otetaan kuljetuskäyttöön tiettyjen henkilöiden toimesta.

Juu olikos se malmilla. Ja siellä kommenttei et juu ei se haittaa ku joku suvac cuck raahaa niit kärryi takas markettii :D Mahtaa neekeriä naurttaa.

30.01.2021 20:16:50
#434406 [+1] Piilota Suosittele

>>434389

Ainakin Prisman työntekijät niitä hakevat aina viimeisen työtunnin lähestyessä. Tästä keskusteltu kaverin kanssa joka omistaa vieressä olevan liikkeen sekä vartijoiden kanssa. Vartijoilla on malmilla välillä vähän liikaakin paimennettavaa.

30.01.2021 21:19:53 | 21:20:08
#434426 [+1] Piilota Suosittele

>>434406
Joku face postaus oli sen tyylinen et joku ei työntekijä niit raahas takas ja ei nähny siin mitää pahaa :DDDD

edit. vai oliko tweet, mut iha sama :D

31.01.2021 12:35:00
#434628 [+1] Piilota Suosittele

>>434426

Niin. Siinä itsessään ei mitään pahaa ole, koska kauppa haluaa kärrynsä takaisin käyttöön. Ei somalit niitä takaisin tuo. Sama toiminnankuva näkyy pihlajiston U2 baarin työntekijällä. Ei vuoronsa aikana siivoa baaria lainkaan, ei laita asioita tiskiin eikä tee oikein muutakaan. Suomalainen, joka aloittaa vuoron 15.30 tekee kaikki nämä. Keskustellut hänen kanssaa kun koffia jakelin tuonne. Viereinen Ralli-baari:n omistaja tietää myös tämän. Somali toki ei kyseinen naikkonen ole. Veikkaan aasiasta jostain päin.

[ 8 viestiä | ]