bröh bröh
Wanky shit demon Wanky shit demon
Kulkuneuvo joka ei kulje sähköllä tai bensalla Kulkuneuvo joka ei kulje sähköllä tai bensalla
spandex spandex
ähläminkarkoitin ähläminkarkoitin
miksi kukaan valehtelisi internetissä miksi kukaan valehtelisi internetissä
kimppakyyti kimppakyyti
Kinkki_ Kinkki_
netflix & chill netflix & chill
sexy auto sexy auto
Tissit Tissit
hienosti keulittu hienosti keulittu
muna tuonne muna tuonne
temusotilas temusotilas
missä kaikki ruoka on missä kaikki ruoka on
<3 <3
flop tsshhh flop tsshhh
sellainen kysymys vain että sellainen kysymys vain että
mersu mersu
All Cats Are Beautiful All Cats Are Beautiful
avaruuskirurgi avaruuskirurgi
näppärä sovellus näppärä sovellus
mirrin imurointi mirrin imurointi
Tissit Tissit
 738 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 30.01.2021 15:12:29
[ + 5 - | ]

näin..

[51379] [7htyk.jpg] [0.13 MB] [720x960] [] []
7htyk.jpg

30.01.2021 16:07:05 | 16:07:30
#434338 [+2] Piilota Suosittele

Malmilla löytyy näitä pilvin pimein. Vievät ostoskärryjä ausntojen pihoille. Vartijat saavat kokoajan pysäytellä niitä ulko-ovella.
Kuten sanoin. Somali on somali. Kuuluu niiden kulttuuriin tuommoinen toiminta.

30.01.2021 18:07:39
#434377 [+2] Piilota Suosittele

Launeella / liipolassa kaupungin talojen pihoilta, puskista ja ojista löytyy lähi cittarin ja prisman kärryjä. Asialla on nämä tummimmat tiaiset (mutiaiset), yleensä sellainen fatpumpum otatko kolmannen kermakakun musta matami 2-4 äläwäläbä lapsosen kanssa työntelee cittarin tai prisman kärryjä ostoksineen huippukatua ylös.
Nyt ainakin cittari on laittanut ostoskoreihin hälylätkät ettei niitä nyt enempää kanniskeltaisi koteihin.
Kumma kun on vara ostaa hirveät kasat kaikkea eksoottista hedelmää, vihannesta, säilykkeitä ym sälää, mutta ei varaa ostaa 2€ kestokasseja tai 0,2€ muovikassia jonka voi käyttää uudelleen ja lopuksi käyttää roskapussina.

30.01.2021 18:43:37
#434389 [+1] Piilota Suosittele

>>434310
PS. Eikös siitä ollut melko hiljattain juttu, kuinka ostoskärryt löytyvät tiettyjen taloyhtiöiden pihoista ja lähettyviltä, kun ne otetaan kuljetuskäyttöön tiettyjen henkilöiden toimesta.

Juu olikos se malmilla. Ja siellä kommenttei et juu ei se haittaa ku joku suvac cuck raahaa niit kärryi takas markettii :D Mahtaa neekeriä naurttaa.

30.01.2021 20:16:50
#434406 [+1] Piilota Suosittele

>>434389

Ainakin Prisman työntekijät niitä hakevat aina viimeisen työtunnin lähestyessä. Tästä keskusteltu kaverin kanssa joka omistaa vieressä olevan liikkeen sekä vartijoiden kanssa. Vartijoilla on malmilla välillä vähän liikaakin paimennettavaa.

30.01.2021 21:19:53 | 21:20:08
#434426 [+1] Piilota Suosittele

>>434406
Joku face postaus oli sen tyylinen et joku ei työntekijä niit raahas takas ja ei nähny siin mitää pahaa :DDDD

edit. vai oliko tweet, mut iha sama :D

31.01.2021 12:35:00
#434628 [+1] Piilota Suosittele

>>434426

Niin. Siinä itsessään ei mitään pahaa ole, koska kauppa haluaa kärrynsä takaisin käyttöön. Ei somalit niitä takaisin tuo. Sama toiminnankuva näkyy pihlajiston U2 baarin työntekijällä. Ei vuoronsa aikana siivoa baaria lainkaan, ei laita asioita tiskiin eikä tee oikein muutakaan. Suomalainen, joka aloittaa vuoron 15.30 tekee kaikki nämä. Keskustellut hänen kanssaa kun koffia jakelin tuonne. Viereinen Ralli-baari:n omistaja tietää myös tämän. Somali toki ei kyseinen naikkonen ole. Veikkaan aasiasta jostain päin.

[ 8 viestiä | ]