Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti
on vähän liukasta :3 on vähän liukasta :3
kitarointia kitarointia
Derp muotikenkä Derp muotikenkä
Mättöä tulossa :p Mättöä tulossa :p
tältä ajatukset näyttää tältä ajatukset näyttää
1 cup 2 kittens 1 cup 2 kittens
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Marty! Marty!
Viheraho mässyt Viheraho mässyt
Tarzan Tarzan
Nyt sattuu... Nyt sattuu...
In the Hood In the Hood
Ice kerma Ice kerma
AoE irl AoE irl
heitä :3 heitä :3
Helvetin lutkat kokoajan parkissa Helvetin lutkat kokoajan parkissa
rmeh rmeh
Ja tästä se lähtee Ja tästä se lähtee
88 88
Mustalaisleiri Mustalaisleiri
Elmerin toinen keikkapaikka. Elmerin toinen keikkapaikka.
Hammasvartalo - kauneusihanne Hammasvartalo - kauneusihanne
kissat maailmalla kissat maailmalla
@-
 704 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 07.02.2021 17:29:39
[ + 2 | ]

Nii kerta

[51602] [raasf.jpg] [0.04 MB] [663x497] [] []
raasf.jpg

walter runeberg

 · 

rasismi

(149)  · 

rasisti

(76)
07.02.2021 17:33:21
#436929 [+-] Piilota Suosittele

Ei samoja lääkkeitä kun tuolla.
Ennemmin lääkitys hänelle kuntoon tai sitten se hoito, jos sellainen löytyy.

07.02.2021 17:35:50
#436933 [+-] Piilota Suosittele

Näist aina tulee mielee et ilman pahaa valkosta rasistia nää varmaa nauttis elämästä afrikassa nälänhädässä aidsissa ja malarissa ja ties missä.

07.02.2021 22:37:31
#437007 [+-] Piilota Suosittele

>>437000
Mutta jos me alettas niinku kelaa sitä kuin rasistei me niinku ollaan ja sit niinku ei enää oltas rasistei ni täälläkin vois olla niinku asiat yht hyvin niinku vai somalias. Kelaa sitä niinku hei, toi vaan koittaa niinku auttaa meit elää niinku sellast parempaa ja niinku helpompaa elämää, tajuuks?

08.02.2021 00:09:27
#437024 [+-] Piilota Suosittele

Nadi on etuoikeutettu pieni vihapuhuja, joka pääsee julistamaan omaa maailmankatsomustaan.
Kiittämättömyys on maailman palkka.

Nadin toiminta on juuri vastakkainasettelua parhaimmillaan ja aiheuttaa Nadin kaltaisten dissausta. Muuttakoot Nadi pois täältä.

08.02.2021 03:34:03
#437060 [+-] Piilota Suosittele

>>437000

Jaa'a. Sitä ei moni ymmärrä. Liittyy varmaan siihen, että me ollaan valkosia ja ei sen takia ymmärretä. Ja oletettavasti heteroitankin vielä mikä on vieläkin huonompi juttu. Mutta tätähän kansan enemmistö haluaa niin turhan se on valittaa asioista.

[ 11 viestiä | ]