spurdo art spurdo art
Natsikaavio Natsikaavio
Että teki tiiätte Että teki tiiätte
hampaiden pesu hampaiden pesu
Koulutus Koulutus
Letku Letku
Mites se nyt näin? Mites se nyt näin?
tup-purr wer party :3 tup-purr wer party :3
Grilli katos Grilli katos
Mr. Tokmanni Mr. Tokmanni
Hakkaraista vituttaa Hakkaraista vituttaa
Ei yhtään jepa Ei yhtään jepa
Latella ränni päällä Latella ränni päällä
Nyt tökkäsi Nyt tökkäsi
Miten köyhältä voi saada miljardin? Miten köyhältä voi saada miljardin?
Ennen wanhaan Ennen wanhaan
Jänes Jänes
Yksinäiset vuoret 4/4 Yksinäiset vuoret 4/4
Rekun herkkä hetki Rekun herkkä hetki
Canon in D major Canon in D major
Candy Corn Candy Corn
Touppinkia Touppinkia
Iloisia ihmisiä Iloisia ihmisiä
Faktaa ilmastosta Faktaa ilmastosta
 1 369 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.32 MB, 1 tiedosto, 19.02.2021 09:00:29
[ + 18 - | ]
👑 Plussatuin 19.02.2021.
👑 Katsotuin 19.02.2021.

epidemia

[51846] [epidemia.png] [1.32 MB] [843x1102] [] []
epidemia.png

epidemia

 · 

sanna marin

(322)  · 

kokous

(9)  · 

thl

(19)
19.02.2021 09:55:13
#440189 [+-] Piilota Suosittele

Rajoja ei saa kiinni. Tuli sieltä 35000 juhlapaikanhakijaa tai tappava tauti.
Kukas oli muuten sen invaasion aikana sisäministeri?
Kokkari Orpo taisi olla ja silloin persut oli myös hallituksessa. Soini ulkoministerinä.

19.02.2021 12:39:08
#440231 [+-] Piilota Suosittele

>>440229
Oli antamassa omaa Kempeleen taloaan mamuille, mutta naapurit pisti hanttiin,koska alueen arvo laskee ja tulee rauhattomuutta.
Eli ei minun takapihalle asennetta pahimmillaan.

19.02.2021 15:58:36
#440308 [+-] Piilota Suosittele

>>440231

Yllättävää, että ne joilla on omistuksia VOK:issa eivät halua sitä jengiä takapihalle. NIMBY-porukka joka määrää, että tuodaan mutta ei ota.

19.02.2021 20:02:32
#440374 [+-] Piilota Suosittele

Tätä kuvaa pitäisi jakaa aivan joka paikkaan.

Ja lähetellä toistuvasti SDP:n jäsenille ja Sannalle sähköpostin ja somen kautta.

21.02.2021 06:39:12
#440820 [+-] Piilota Suosittele

Hassusti painostus "lentokentälle"? Miksi ei kaikille rajoille? Ruotsin tilanne ei ole hyvä, venäjä on kysymysmerkki, virossa ollaan menossa lockdowniin ja mm. ne duunarit jotka levittää tulee tuolta, joten miksi lentoliikenne?

[ 16 viestiä | ]