Lapsuuden sankari Lapsuuden sankari
kundilla vähän issueita kundilla vähän issueita
Helevetin saatana Helevetin saatana
pekonia tekis mieli pekonia tekis mieli
börheä enkeli börheä enkeli
täytä ruokakipponi hooman täytä ruokakipponi hooman
rajumpi strippiklubi rajumpi strippiklubi
näin avataan kuohari näin avataan kuohari
ilmainen vesiputki ilmainen vesiputki
roskiksessa on hyvä olla roskiksessa on hyvä olla
cockblocker cockblocker
paskanna mun suuhun paskanna mun suuhun
Lontoon natsit 2 Lontoon natsit 2
owned owned
Yks mikä on varma Yks mikä on varma
välipala välipala
Possuja 🐷 Possuja 🐷
sivuhistoria sivuhistoria
On näillä paljon samaa näköö On näillä paljon samaa näköö
HYVÄÄÄÄ HUOMENTAAA HYVÄÄÄÄ HUOMENTAAA
Debaatti-ironia ironisten meemien ironiasta Debaatti-ironia ironisten meemien ironiasta
isäukko soittaa isäukko soittaa
netflix & chill netflix & chill
helvetin hyviä poranteriä helvetin hyviä poranteriä
@-
 891 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 21.02.2021 11:10:15
[ + 11 - | ]

Turvallinen Suomi takaisin, terv. Riikka Purra


riikka purra

(59)  · 

suomi

(394)  · 

persut

(247)
21.02.2021 12:01:26
#440946 [+-] Piilota Suosittele

Riikka on kyllä oikeassa siinä, että lumihiutaleille on annettu liikaa valtaa. Ei tätä hyvinvointivaltiota rakennettu pohtimalla liikennemerkkien sukupuolineutraaliutta. Perkele.

21.02.2021 12:50:35 | 12:52:16
#440971 [+-] Piilota Suosittele

>>440946

Sukupuolinoutraalius ei toimi suomessa. Nyt ollaan tekemässä lakia, jossa naiseen kohdentuva vihapuhe on kovempaa kuin naisen mieheen ja siitä syystä mies saa suuremman tuomion.
Mies on myös aina altavastaja huoltajuuskiistassa. Sosiaalitoimi haluaa aina naisen huoltajaksi silläkin erolla että tämä ei olisi hyväksi lapsen kehitykselle.
Näitä tapauksia olen kuullut niin monta, että hirvittää.

Kuulostaa oikein hyvältä sukupuolineutraalilta toimelta.

21.02.2021 18:45:08
#441076 [+-] Piilota Suosittele

Mulle ei ainakaan tule yhtään turvallinen olo, että kaljamahaiset kuulapäät partioi kadulla piripäissään

21.02.2021 20:33:32
#441107 [+-] Piilota Suosittele

>>440971
Yleensä on noin mutta tällä viikolla oli Iltalehdessä juttu kun Suomalainen tuomari päätti isän yksinhuoltajaksi.
Äiti oli kaapannut lapsen Unkariin. Unkarin tuomioistuin vahvisti päätöksen isälle palautetaan.

[ 8 viestiä | ]