reijän tekoa reijän tekoa
Gheton kusetus Gheton kusetus
Ryssä musaa Ryssä musaa
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Ankka Ankka
Kuoli saatana kollaasi 2 Kuoli saatana kollaasi 2
Kurpitsa :3 Kurpitsa :3
>edgy demon guy >edgy demon guy
No nyt on kätevä No nyt on kätevä
Tutkimus Tutkimus
Tuolileikki Tuolileikki
Hedelmävihannes Hedelmävihannes
Arto ja Timo mietiskelee naisia Arto ja Timo mietiskelee naisia
Ela rokkaa Ela rokkaa
Muigea :3 Muigea :3
Rikki meni Rikki meni
Halla-aho trollaa Halla-aho trollaa
Huomenta Huomenta
Kun kuulin slayjerin käsirauta leikeistä Kun kuulin slayjerin käsirauta leikeistä
Saat pitää jos arvaat oikein Saat pitää jos arvaat oikein
kissa mukana kissa mukana
Lisääki sai ottaa... Lisääki sai ottaa...
missä on waldo missä on waldo
nauttii nauttii
 752 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 24.02.2021 22:10:03
[ + 4 - | ]

Yhteistyökykyinen vassari...

[51975] [Screenshot_20210224-210606_Twitter.jpg] [0.16 MB] [1080x509] [] []
Screenshot_20210224-210606_Twitter.jpg

ehdokas

(8)  · 

vasemmisto

(216)
24.02.2021 22:25:47 | 22:26:09
#441778 [+-] Piilota Suosittele

Oikein. Kokkaritkit on jo herännyt ps n tyhhmyyteen. Kristillistä on oletetusti vieläkin vajaita, jotka persuihin uskoo yhtä kovaa kuin jeesukseen.

24.02.2021 22:43:08
#441784 [+-] Piilota Suosittele

Siinäpä fiksu kaveri. Kertoo siis etukäteen, että aikoo valituksi tullessaan pistää persuille hanttiin kaikessa oli ehdotus mikä hyvänsä ja kieltäytyy kaikesta yhteistyöstä.
Eipä ole tuollaisella mitään saumaa yhteenkään lautakuntaan saati hallitukseen, vaikka valituksi tulisikin.
Siinähän sitten äänestää miten ryhmä käskee ilman mitään mahdollisuutta vaikuttaa päätöksiin.

25.02.2021 19:28:16
#442012 [+-] Piilota Suosittele

>>441784
Antti Rinne teki näin PS:n osalta, se oli vain naamioitu lisäpykäläksi ilmaston osalta, ja PS:llä oli selkärankaa olla liittymättä ilmastopaskaan.

26.02.2021 00:53:28
#442115 [+-] Piilota Suosittele

>>442092
olen demari, enkä kannata ilmastopaskaa

Demarit ei ole olleet demareita sen kun olen aikuisena sivusta seurannut. Kukaan ei oikeastaan ole sen puolella kuka rahaa tuo pöytään, ihmettelen syytä.

Juhlapuheissa se kuuluu ja näkyy, päätöksenteossa ei, vähän kuin vihreät, vaikka ei niin kiero.

[ 10 viestiä | ]