Ruusu Ruusu
Borat, HH ja tytöt Borat, HH ja tytöt
ChatGTP - käykää hihittelemässä ChatGTP - käykää hihittelemässä
Vuff ja uimaan Vuff ja uimaan
Pöpi ja tungos vaaliteltalla Pöpi ja tungos vaaliteltalla
Rentoa oleskelua Rentoa oleskelua
nirvana nirvana
olisiko teillä hetki aikaa puhua linuxista olisiko teillä hetki aikaa puhua linuxista
Ihana nainen Ihana nainen
Kersantti Dornan Kersantti Dornan
spandex spandex
Pullataikina Pullataikina
Tukevaa Keimoa viedään lenkille Tukevaa Keimoa viedään lenkille
ossi :D ossi :D
Arhis, natsi, vihreät, ämmä Arhis, natsi, vihreät, ämmä
Sanna ja apu Sanna ja apu
Hyvä kokeilu Hyvä kokeilu
Ihana nainen Ihana nainen
Granit imee nakua Granit imee nakua
Hyvän mielen media Hyvän mielen media
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
Surunlinen Surunlinen
autistinen poika autistinen poika
Ihana nainen Ihana nainen
@-
 726 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 25.02.2021 15:54:07
[ + 8 - | ]

hehe

[51993] [0.jpg] [0.01 MB] [308x164] [] []
0.jpg

sanna marin

(322)  · 

angela merkel

 · 

sdp

(559)
25.02.2021 19:09:11
#441999 [+-] Piilota Suosittele

Jos Sannan joku keittäisi öljyssä, kysyisin, että oliko varmasti asteita tarpeeksi, kun Sanna itsekin käy niin kuumana (Helsinkiä/Vapaavuorta kohtaan tällä viikolla ja samoin Tampereen valtuustokokouksessa).

25.02.2021 19:56:05
#442028 [+-] Piilota Suosittele

>>441999

Suomi alkaa olla tuhon partaalla. Veronkorotuksia, hinnankorotuksia. Jatkuvia huonoja uutisia kansalaisille. Ihmetelty miksi nuoret käyttäytyvät näin. Ihmetelty miksi kansalainen ei tee enää lapsia. Ihmetelty paljon muutakin.

Vaan ei osata katsoa peiliin.

25.02.2021 20:40:52
#442044 [+-] Piilota Suosittele

Ei se ole tyhmä, käteisen ja urpilaisen lailla vaan käytti ihan vitusti rahaa ostaakseen itselleen uraa. Me äänestäjät ollaan ne tyhmät.

26.02.2021 07:01:35
#442170 [+-] Piilota Suosittele

>>442044
Paitsi, ettei äänestäjät edes tienneet, että Marinista tulisi pääministeri.
No joka tapauksessa tyhmiä, kun uskoivat vappusatasiin.

26.02.2021 21:37:02
#442308 [+-] Piilota Suosittele

>>442170 En mä usko että kukaan muukaan olisi vetovastuussa ollessaan tehnyt mitään toisin. Sen tiedän että äänestin toistaiseksi viimeisen kerran. Ei olisi kannattanut viimeksikään.

[ 6 viestiä | ]