kellotan sua kellotan sua
Rullakebab Rullakebab
italialainen kissa italialainen kissa
mirrin imemistä mirrin imemistä
nelli on uwu nelli on uwu
neekeri neekeri
Valupertti palasi töihin Valupertti palasi töihin
Cock ei onnistu u Cock ei onnistu u
Pistin ulko-oveen tollasen Pistin ulko-oveen tollasen
mitä tämä magia mitä tämä magia
Herkullista Herkullista
ninja ninja
Trumpin mahtava allas Trumpin mahtava allas
Porraskävely Porraskävely
T PAITOJA T PAITOJA
Nätti likka 3 Nätti likka 3
Tintti seikkailee Tintti seikkailee
black metal kisut black metal kisut
koko bussi nousi taputtamaan koko bussi nousi taputtamaan
Olawin toimintabussi Olawin toimintabussi
Tissi Tissi
mäy :3 mäy :3
en varmana lähe ulos en varmana lähe ulos
tässä on hyvä tässä on hyvä
 849 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 08.03.2021 15:31:31
[ + 7 | ]

Vittu että Marin on perseestä.

[52208] [20210308_085427.jpg] [0.2 MB] [1610x1260] [] []
20210308_085427.jpg

marin

(115)  · 

valehtelu

(12)  · 

korona

(299)
08.03.2021 16:11:47
#445618 [+-] Piilota Suosittele

Ollaan tehty kaikki mahdollinen!!!
Suomalaisille ulkonaliikkumiskielto, koska liikuttavat maassa mutattitartuntoja.

07.05.2024 18:33:14
#619311 [+1] Piilota Suosittele

Vitun hieno nähdä ku porukka valitti, kun hallitus ei sortanu tarpeeks. Tuli sentään virus jossa vain marginaalisella osalla väestöä oli alle 95% selviämismahdollisuus. Mullakin astmaatikkona yli 99% ja oon sairastanu sen varmaan jo 4 kertaa.

[ 6 viestiä | ]