Panseksuaali Panseksuaali
cyberpunk in a nutshell cyberpunk in a nutshell
Have fun! Have fun!
reps reps
Bye bye Donny Bye bye Donny
Hieno firma Hieno firma
Maski tuloksia Maski tuloksia
Jordi Jordi
mitä suotta kierteleen mitä suotta kierteleen
Ei enää aseita poliiseille BLM Ei enää aseita poliiseille BLM
Kylpysuola Kylpysuola
Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista. Lensi ulos kurssilta yliopistossa. Eri näkemys kuukautisista.
Max Pain Max Pain
Luottaja :3 Luottaja :3
Florida mies ryöstää purilaisbaarin Florida mies ryöstää purilaisbaarin
2020 vaalit 2020 vaalit
Sisäministeri Sisäministeri
Tekopyhän määritelmä Tekopyhän määritelmä
Voittajan on helppo lymyillä. Voittajan on helppo lymyillä.
Kissu raappii Kissu raappii
korvauksia korvauksia
Tiktok paskaa Tiktok paskaa
? ?
Mä haluun sua viihdyttää Mä haluun sua viihdyttää
 808 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 13.03.2021 15:46:46
[ + 1 | ]

Persut

[52335] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [910x1064] [] []
tiedosto.jpg

13.03.2021 15:54:58
#447267 [+-] Piilota Suosittele

Ja vassareiden pääasiallinen toiminta ei ole muuta kuin itkeä ja syyttää persuja kaikesta. Mikä ajaa ihmisen vassaruuteen? Huumeet? Kateus? Mielenterveysongelmat?

13.03.2021 15:57:43
#447268 [+-] Piilota Suosittele

Hauskinta näissä on se, että Perussuomalaiset kuvataan öyhöttäjiksi, kuten tuossakin paidassa.

Silti ei vain itse huomata, että juuri tällaiset kuvat ovat sitä öyhötystä.

Perussuomalaisten pelko näyttää kyllä olevan todella kova. Kuntavaaleissa kun kannatus on tasoissa SDP:n ja Kokoomuksen kanssa, niin tulee monessa kuunnassa nykyisiltä hallituspuolueilta ja myös Kokoomukselta paljon kyyneleitä.

13.03.2021 16:56:27
#447286 [+-] Piilota Suosittele

Öyhöttäjät vauhdissa. Persujen pelko on käsinkosketeltavaa. Kohta varmaan alkaa vaalitoimistojen tuhoaminen sisältäpäin, jolloin voi kivasti siitä vaikka syyttää persuja.

14.03.2021 14:06:15 | 14:07:56
#447473 [+-] Piilota Suosittele

>>447458
Oli meilläkin tällä viikolla taloyhtiössä "vaalit" jossa valittiin uusi hallitus.
Tämä on selkeä argumentti siitä, ettei Euroopassa ole koronan takia siirretty yksiäkään vaaleja paitsi Suomessa jossa se johtuu persu pelosta.
Jos puolueen kannatus nyt parin kuukauden takia romahtaa, niin sehän vain kertoo kuinka heikolla pohjalla Persujen vaalilupaukset ovat, mutta odotellaan nyt, että muutkin puolueet aloittavat vaaliohjelmansa ja katsellaan sitten kaatuvaa eduskunnan hallitusta kimpassa KUNTAvaalien jälkeen.

14.03.2021 16:49:27
#447497 [+-] Piilota Suosittele

>>447495
Katsotaan asiaa uudelleen, kun muutkin puolueet ovat aloittaneet kampanjansa.
Tottakai persut pärjäävät nyt gallupeissa, kun ovat käytännössä ainoana äänessä.

14.03.2021 19:57:24 | 19:59:38
#447546 [+-] Piilota Suosittele

>>447545
Eipä virallista kampanjastarttia ole tullut kuin persuilta.
Mutta valaise ihmeessä. On saattanut mennä ohi.
Varmaksi en voi sanoa kuin demareista. Meillä kampanjastartti piti olla tänään, mutta vaalien siirrosta johtuen sekin meni parin kuukauden päähän.

15.03.2021 04:11:31 | 04:11:55
#447660 [+-] Piilota Suosittele

Se kun vihervassarit ovat vetäneet suomen päin persettä ja kun persuhallitus aloittaa niin vihervassarit huutaa ekalla viikolla kuinka suomi on päin persettä ja huutaa uudet vaalit ja persut sotkenut suomen.

15.03.2021 12:27:36
#447704 [+-] Piilota Suosittele

>>447700
Loistavaa argumentointia.
Tiesitkö muuten, että olette tuossa vaalien siirrosta nillittämisessä yksin?
70% pitää siirtämistä hyvänä asiana 20 pinnaa vastustaa ja loput ei sano mitään.
Lisäksi vaalien siirtoa vastustivat eduskunnassa vain ps. Kaikki muut puolueet kannattivat, mutta jatka vaan ölinääsi.

[ 22 viestiä | ]