reseptiäsi ei uusita reseptiäsi ei uusita
klippi kona klippi kona
maaginen seksiasento maaginen seksiasento
manne huijas virolaista manne huijas virolaista
Hapsi vieraili keimon luona Hapsi vieraili keimon luona
Surullinen wööö rupeaa ryyppäämään ilman kameraa Surullinen wööö rupeaa ryyppäämään ilman kameraa
takaspoileri takaspoileri
Ihana nainen Ihana nainen
kuumeen mittausta kuumeen mittausta
Keinumassa Keinumassa
Vihaajat vihaa Vihaajat vihaa
Tissit Tissit
Naisasialiitto Unioni esittää parastaan Naisasialiitto Unioni esittää parastaan
Mentaalisavukkeella on hyvä idea. Mentaalisavukkeella on hyvä idea.
Ihana nainen Ihana nainen
Sotahuuto 2024 Sotahuuto 2024
Valupertin ystävänpäivä! Valupertin ystävänpäivä!
paper straws paper straws
kato mun peiton alle kato mun peiton alle
loppu se apinointi loppu se apinointi
jonnen ulinaa jonnen ulinaa
Sekoomus Sekoomus
Visiot Visiot
polttaako polttaako
 728 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto, 14.03.2021 20:00:55
[ + 3 - | ]

Nolo valkoritari 🤣

[52355] [Screenshot_20210314-185848_Twitter.jpg] [0.41 MB] [1077x1840] [] []
Screenshot_20210314-185848_Twitter.jpg

twitter

(175)  · 

valkoritari

14.03.2021 20:17:38
#447563 [+-] Piilota Suosittele

Minun on vaikea uskoa että joku joutuu jokainen päivä rasistisen käytöksen kohteeksi. Uskallan väittää että tässä ulinassa on melko usein kyse silkasta uhriutumisesta.

14.03.2021 20:28:21
#447566 [+-] Piilota Suosittele

>>447563
Mulle vittuiltas joka päivä niin saattashan tuo olla, että kyllästyisin ja lähtisin. Tai niinku tuo meidän lähikauppa niin siellä on joku vähän sen näkönen likka myymässä, että ei oo ihan arjalaisesta perheestä. Sanon sille joka kerta, että tuommosen puolisuomalaisen pitäis painua vittuun. Vaan ei, siinä se saatana vaan istuu ja ihmettelee. Ehkä se vaan ei oo nähäny mun käsiä sen panssarilasin takkaa niin oon viime aikoina ruvennu nostaan toisen jalan siihen kassienlastauspaikalle ja siinä sitten viittonu ja hokenu sille vittua. Ei se tajua vittuakaan ja sehän se vasta vituttaakin.

14.03.2021 23:50:34
#447623 [+-] Piilota Suosittele

Nasimahan on kaunis nainen.
Mutta suomalaisvastainen ja muutenkin hölmö ja sinisilmäinen. SDP:ssä näitä vastaavia on liikaa tällä hetkellä, toivottavasti puolue herätellään sisältäpäin.

[ 6 viestiä | ]