Rotta 1-6 (hallelujaa) Rotta 1-6 (hallelujaa)
Spurdo-kanavan 100. media Spurdo-kanavan 100. media
Hihi Hihi
Pisu-kisu :3 Pisu-kisu :3
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
"Viisauksia" "Viisauksia"
Jeesusland Jeesusland
Pakotetut porrasturvat Pakotetut porrasturvat
garfielf becomes god and vores the universe garfielf becomes god and vores the universe
Enkeliteoria Enkeliteoria
Enempiä viivyttelemättä... Enempiä viivyttelemättä...
Asian puolesta! Asian puolesta!
"Aijjoo, piti kääntyä tuosta..." "Aijjoo, piti kääntyä tuosta..."
Intense lewd Intense lewd
Ei siis haistakaa ny vittu Ei siis haistakaa ny vittu
jatka pom jatka pom
Mietelause Mietelause
Vahinko Vahinko
Snoopin darra Snoopin darra
Epic Boobs Epic Boobs
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
Kakkapylly Kakkapylly
WTF-Kokoelma WTF-Kokoelma
Boss fight: Jew King of Thorns Boss fight: Jew King of Thorns
 889 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 01.04.2021 10:00:30
[ + 8 - | ]

Koira riehuu

[52797] [tiedosto.mp4] [0.76 MB] [246x240] [] []

koira

(1228)  · 

kuralammikko

 · 

neekeri

(1401)
01.04.2021 11:46:04
#452722 [+1] Piilota Suosittele

Tyypillinen noutaja. Entisen muijakaverin noutajakin oli tuollainen, vaikka muija olikin sitten pessyt koiraa Kärcherillä jokusen kerran.

Oli muuten pikkuisen koira kauhuissaan, kun sitä vei ihan tavalliseen suihkuun kuraleikkien jälkeen.

Ekalla kerralla kyllä pelkäsin, että ottaa vielä käteen kiinni ja lujaa, mutta ei sentään. Oli vain tuhat tassua koiralla. Suihkun päätyttyä oli muuten todella iloista koiraa.

Noin kolmen suihkureissun jälkeen koirallakaan ei ollut enää tuhatta tassua. Ehkä enää vain sata.

Niin juu... kuulin sittemmin, että koirahan sitten seuraavana syksynä oli viety piikille, koska piti saada pentu. Koiralla oli muistaakseni joku 8-9 vuotta ikää, ei mitään vikaa terveydessä, ei mitään vikaa päässä. Erittäin mukava noutaja, katseli televisiota mielellään sängyssä jne.

Tulipa nyt vain mieleen tämäkin episodi 90-luvulta.

01.04.2021 14:04:39
#452737 [+-] Piilota Suosittele

>>452733
Jep. Jääprinsessa sai, mitä jääprinsessa tahtoi.

Eikä oltu kyselty keltään, että ottaisiko joku koiran. Kyllä minä järkytyin, mutta ei ollut ainoa jääprinsessan touhu, josta pääsin järkyttymään.

02.04.2021 22:44:34
#453115 [+-] Piilota Suosittele

Meinattiin laittaa tuolanen kultsi, mut onneks naapuri kerkes ensin. Nyt ku oon kattellu sen vesileikkejä siinä ojassa, niin ei meille tuollasta tuu...

[ 10 viestiä | ]