herrasmies herrasmies
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
allahin suosikkikakku allahin suosikkikakku
Oululaisen voileipäkriisi Oululaisen voileipäkriisi
Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6 Kyttäjuttu Vumpalouska: osat 1-6
Nasan taso avaruudesta Nasan taso avaruudesta
pelit paremmuusjärjestykseen pelit paremmuusjärjestykseen
pudottaja pudottaja
linking_park.exe linking_park.exe
Psyyke ja Rapanaama Ibizalla Psyyke ja Rapanaama Ibizalla
romanttista romanttista
muista kuivata puusi muista kuivata puusi
Antoi YLEt Antoi YLEt
serranon perhe vs chucky serranon perhe vs chucky
Nakuankka muurarina Nakuankka muurarina
Asuntoilmoitus Asuntoilmoitus
Hapsi_ ajanu pyörällä Hapsi_ ajanu pyörällä
mitä magiaa tämä on mitä magiaa tämä on
korkeat on portaat korkeat on portaat
toosa toosa
Pajunkissoja ja vitsejä Pajunkissoja ja vitsejä
Insinööri, lääkäri ja pankkiiri näkevät kokispullon Insinööri, lääkäri ja pankkiiri näkevät kokispullon
Twerkkausta Twerkkausta
 888 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 01.04.2021 10:00:30
[ + 8 - | ]

Koira riehuu

[52797] [tiedosto.mp4] [0.76 MB] [246x240] [] []

koira

(1228)  · 

kuralammikko

 · 

neekeri

(1401)
01.04.2021 11:46:04
#452722 [+1] Piilota Suosittele

Tyypillinen noutaja. Entisen muijakaverin noutajakin oli tuollainen, vaikka muija olikin sitten pessyt koiraa Kärcherillä jokusen kerran.

Oli muuten pikkuisen koira kauhuissaan, kun sitä vei ihan tavalliseen suihkuun kuraleikkien jälkeen.

Ekalla kerralla kyllä pelkäsin, että ottaa vielä käteen kiinni ja lujaa, mutta ei sentään. Oli vain tuhat tassua koiralla. Suihkun päätyttyä oli muuten todella iloista koiraa.

Noin kolmen suihkureissun jälkeen koirallakaan ei ollut enää tuhatta tassua. Ehkä enää vain sata.

Niin juu... kuulin sittemmin, että koirahan sitten seuraavana syksynä oli viety piikille, koska piti saada pentu. Koiralla oli muistaakseni joku 8-9 vuotta ikää, ei mitään vikaa terveydessä, ei mitään vikaa päässä. Erittäin mukava noutaja, katseli televisiota mielellään sängyssä jne.

Tulipa nyt vain mieleen tämäkin episodi 90-luvulta.

01.04.2021 14:04:39
#452737 [+-] Piilota Suosittele

>>452733
Jep. Jääprinsessa sai, mitä jääprinsessa tahtoi.

Eikä oltu kyselty keltään, että ottaisiko joku koiran. Kyllä minä järkytyin, mutta ei ollut ainoa jääprinsessan touhu, josta pääsin järkyttymään.

02.04.2021 22:44:34
#453115 [+-] Piilota Suosittele

Meinattiin laittaa tuolanen kultsi, mut onneks naapuri kerkes ensin. Nyt ku oon kattellu sen vesileikkejä siinä ojassa, niin ei meille tuollasta tuu...

[ 10 viestiä | ]