Ric with Lotte a Ric with Lotte a
Hydraulic press kissa Hydraulic press kissa
Ric with Lotte a Ric with Lotte a
Hapsi ostamassa 102 kaljaa Hapsi  ostamassa 102 kaljaa
Indian Snoop Dogg Indian Snoop Dogg
kun aikaa kuluu kun aikaa kuluu
mä japanissa mä japanissa
drp drp
ihana nainen ihana nainen
pizzeria pizzeria
Leipäkivi Leipäkivi
Börh Börh
Ihana nainen Ihana nainen
businecc businecc
näin se on tarkoitettu näin se on tarkoitettu
Mäkkärin typykkä Mäkkärin typykkä
Intialainen kakanheittely festivaali Intialainen kakanheittely festivaali
Rikas eliitti Rikas eliitti
Piri toimii Piri toimii
Vornanen Vornanen
Kuvat ei näy saatana Kuvat ei näy saatana
Ajetaan me BMW:llä Ajetaan me BMW:llä
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut 3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
Satakuuskyt Satakuuskyt
 721 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 19.04.2021 19:16:42
[ + 0 | ]

Aha

[53168] [tiedosto.jpg] [0.19 MB] [549x1677] [] []
tiedosto.jpg

20.04.2021 00:08:20
#457269 [+-] Piilota Suosittele

>>457264
Eihän tuossa mittään hauskaa ollukkaan. Jotakin sekavaa ölinää, mutta heppu näki sen niin tähdelliseksi, että laitto linjoille. Pakkohan sitä on nyt sitten jakaa kaikille.

20.04.2021 07:17:56
#457291 [+-] Piilota Suosittele

>>457269

Juuri tuo on pääsyy miksi en enää juuri toimi facessa. Niin vitun turha paska ettei mitään rajaa. Kaipaan saatana IRC-aikoja, jossa oli puhetta eikä vittu tuollaista saatanan paskaa.

21.04.2021 01:04:01
#457527 [+-] Piilota Suosittele

>>457291

Mutta, mutta ku pittää sitä kaikkien saaha puhua ajatuksistaan (vaikkei semmosia oiskaan). Ookko nää joku namskisti, siis semmonen pahis, jonka miälest vaan väärinajattelijoille (pärsuille) nauravat on oikeessistas? Hä! Hä! Hä1 Hä! Hä! Hä! Hä! Hä! Hä!1111=?=

Helevetim koivistolaiset ja breesneverin vastusta... tä, ai että ei oo semmosesta muka kysekkään? NATISTI NATISSISSTI!

[ 6 viestiä | ]