Elmo jakaa keksit Elmo jakaa keksit
Hän vaikuttaa hermostuneelta Hän vaikuttaa hermostuneelta
“Hulkamania is running wild, Brother” “Hulkamania is running wild, Brother”
Yrjänä Yrjänä
mitähä vittua on eilen tullu tehtyä mitähä vittua on eilen tullu tehtyä
Eddie Eddie
Da waen tarina Da waen tarina
Lihaa saatana Lihaa saatana
Aamuntorkku Aamuntorkku
Kannabiksen piikittelijät Kannabiksen piikittelijät
Juuei Juuei
Show me my place Show me my place
Varg lopettaa degeneraation Varg lopettaa degeneraation
Purkin kuva kertoo kaiken Purkin kuva kertoo kaiken
Skippas käsipäivät Skippas käsipäivät
Maahanmuuton perusteet Maahanmuuton perusteet
Animehomo-tytyilijöiden ERP Animehomo-tytyilijöiden ERP
Mmm... börheyden voimat! >:3 Mmm... börheyden voimat! >:3
kukkuluuruu :) kukkuluuruu :)
Tulevaisuuden teknologia on täällä! Tulevaisuuden teknologia on täällä!
Asko Asko
Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten... Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten...
Ei saa koskea! Ei saa koskea!
Maailman aikajana rikkoutui Maailman aikajana rikkoutui
 617 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 21.04.2021 10:55:06
[ + 15 - | ]

Damn

[53195] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [500x868] [] []
tiedosto.jpg

21.04.2021 15:17:17
#457642 [+-] Piilota Suosittele

Somali twiittasi, että heitä pyydettiin lopettamaan. Kertoi, etteivät ymmärrä mitä tarkoittaa lopettaminen. Tuhoamme kaikki valkoisen kapitalistiriistäjän kaupat ja liikkeet. Hetken päästä tuli uusi twiitti, että nyt on paskana somalialaiskauppiaan liike. Ja että elämäntyö on uhattuna. Antakaa kaikki kolehtikeräys.

Tuolla tasolla kun mennään, niin en ihmetrele enää suomenkaan somppujen toimintaa. Heillä on sama toimintatapa. Missä tahansa ovatkin.

21.04.2021 16:53:03
#457653 [+-] Piilota Suosittele

Tuolla loottaamisella ei ole mitään tekemistä rasismin tai floydin kanssa. Itse menisin varsinkin jenkeissä haulikon kanssa etuovelle jos omistaisin kaupan.

[ 3 viestiä | ]