Hyvät tanssitaidot Hyvät tanssitaidot
ISO RAUTA ISO RAUTA
Motivational words? Motivational words?
Majoneesia kiitos Majoneesia kiitos
Kenes lempparibiisi tämä olikaan nauriksen aikaan ? :D Kenes lempparibiisi tämä olikaan nauriksen aikaan ? :D
Niin iloinen anime tyty Niin iloinen anime tyty
voitele leipäsi voitele leipäsi
Ei jaksa keksiä otsikoita 66 Ei jaksa keksiä otsikoita 66
Lemminkäisen välikuolema Lemminkäisen välikuolema
Sankari sisälläsi Sankari sisälläsi
vitun monitori vitun monitori
Allas paskoja on piinannut oulua ennenkin Allas paskoja on piinannut oulua ennenkin
SORRON YÖSTÄ NOUSKAA SORRON YÖSTÄ NOUSKAA
@Pamputin @Pamputin
Ei jaksa keksiä otsikoita 68 Ei jaksa keksiä otsikoita 68
Ei jaksa keksiä otsikoita 72 Ei jaksa keksiä otsikoita 72
Kukkorengas Kukkorengas
Varatassu :3 Varatassu :3
@KaRvApAlLo @KaRvApAlLo
Työpaikka Työpaikka
Muutu mieheksi 24€ Muutu mieheksi 24€
pakuni ilonen pakuni ilonen
Assassins erection Assassins erection
Muumikokoelma Muumikokoelma
 1 155 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.15 MB, 1 tiedosto, 22.04.2021 22:25:33
[ + 3 | ]

kenway, hapsi ja valupertti

[53246] [tiedosto.mp4] [4.15 MB] [576x720] [] []

bileet

(48)  · 

kumihuuli

 · 

neekeri

(1401)
23.04.2021 12:22:57
#458142 [+-] Piilota Suosittele

>>458130

Yyeeah. Soittelin just vimolle. Vetelee viinii himassa saatana! Meikä täällä töissä. No 2 paikkaa päivään ja 7 iltaan. Vitun odotteluu saatana perkelw jumalaude. No, kaljaakin on. Eilen asiakkaalta saatu 2 tölökkii...

23.04.2021 16:05:18
#458208 [+-] Piilota Suosittele

Itellä elopainoa 106kg. Säbät pannassa. Nojakki huollossa. Toki on toinen nojakki myös ja tandemi. Jompaa kumpaa sitten..

24.04.2021 01:21:32
#458408 [+-] Piilota Suosittele

>>458174
Varmaan satakymmenen

Ei se ole paha jos olet salimiehiä edes vähän ja kuulemma 184 pitkä.

>>458208
Nojakki huollossa. Toki on toinen nojakki myös ja tandemi. Jompaa kumpaa sitten..

Sulla ei myöskään kuvasta päätellen ole mitään ylipainoa, pituuttasi en tiedä. Kuvan päivämäärää en tiedä.

Minulla on Cross Rainer ja kuntopyörä. Jälkimmäistä voin käyttää, ja sen käyttö on ihan perseestä. Pienet jumpat pitkin päivää kovan salireenin lisäksi saattavat pitää maksan kunnossa, mutta eivät korvaa lenkkeilyä millään.

[ 15 viestiä | ]