Ihan vitun laitonta. Ihan vitun laitonta.
Kämppää etsimässä Kämppää etsimässä
en oo mitään ottanu en oo mitään ottanu
Alpha Tanssi Alpha Tanssi
Huvipuisto Saksassa Huvipuisto Saksassa
snickersiä pukkaa snickersiä pukkaa
Tööt vuodelta 2011 Tööt vuodelta 2011
Pylly Pylly
ihme hupattaja ihme hupattaja
Vihreä populismi käy kalliiksi Suomelle Vihreä populismi käy kalliiksi Suomelle
Kateellinen toisten puolesta uhriutuja hyökkäsi Kateellinen toisten puolesta uhriutuja hyökkäsi
Vikke Vikke
Taidevandalismi Taidevandalismi
Hätä keinot keksii Hätä keinot keksii
Mittens Mittens
huomiota :3 huomiota :3
Rintavarustus Rintavarustus
Kutiaa Kutiaa
tuulee niin maan perkuleesti tuulee niin maan perkuleesti
Logiikka Logiikka
tee on vaarallista tee on vaarallista
Jos noilla potkaisee kaveria naamaan niin irtooko leegot? Jos noilla potkaisee kaveria naamaan niin irtooko leegot?
maltillinen ilmastointi maltillinen ilmastointi
Tuturutu! Elevandipoeg Tuturutu! Elevandipoeg
 796 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.27 MB, 2 tiedostoa, 23.04.2021 07:05:25
[ + 2 - | ]

Kukkuu..

[53253] [7ff9z.jpg] [0.22 MB] [1280x853] [] []
7ff9z.jpg
[53252] [f48659326e9cd64299f8e174c036c809033698eb55ddd9e1ebfc56a0a9003ae1] [0.05 MB] [612x280] [] []
f48659326e9cd64299f8e174c036c809033698eb55ddd9e1ebfc56a0a9003ae1

sanna marin

(322)
23.04.2021 07:16:31
#458083 [+-] Piilota Suosittele

Hähä, että tässä rinnastetaan polvistaan toimivat meitä polvivammasia vastaan mitä hä? Ainakin kolome tyyppiä pilikkaa meitä kneekäppivammasia ja sitten vielä taustalla, nimenomaan taustalla! on joku ei-perinteinen ja sen vieressä kaulaparta kans. Mikä sikasaatana tännösii kuvii nyt etes kehtaa ruveta laittaan ja vielä fasisoi jotai oikeesti ankeesti elävien nimissä? Täskään kuvassa ei ollu yhtään aboriginaalia, neeke.. siis tummaa, ei romania, ei inuiittia, ei alkuperäisintiaania! Vittu mitä rasistisakkii te ootte. Sitäpaitti tuon nuoren valkosen natsin fanittaminen on natsismia ja kuten tosta näkee jo taustalta, niin siellä oli joku keltanen juttu kadulla. Keltanen? Vitun rasistipaskaa saatana! Sitäpaitti tuolla ei oo vinoja silimiä niin seki on sitte merkki fasismista, saatana!

[ 9 viestiä | ]