taksi taksi
:Yes: :Yes:
Näinhän se vain on... Näinhän se vain on...
Wikihow Wikihow
Niin ne ajat ja tarpeet muuttuu Niin ne ajat ja tarpeet muuttuu
100% 100%
voi kakka voi kakka
Americans Americans
Ducktails Ducktails
Kuski kiittää Kuski kiittää
Kotari kuskit Kotari kuskit
Epäinhimillisiä ajatuksia Epäinhimillisiä ajatuksia
Koristeli itsensä tatuoinnein Koristeli itsensä tatuoinnein
Nigle me this Nigle me this
Vanhoina hyvinä aikoina Vanhoina hyvinä aikoina
Pidä nekrustas kii Pidä nekrustas kii
Pariisin AOE -repriisi Pariisin AOE -repriisi
Kuolematon Kuolematon
ufokuva ufokuva
Tee palvelus planeetalle, istuta puu Tee palvelus planeetalle, istuta puu
Ylikersantin siivouspalvelu Ylikersantin siivouspalvelu
Pilikullisen läskipaska tribuutti Pilikullisen läskipaska tribuutti
Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi) Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi)
Voi paska Voi paska
 733 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 29.04.2021 08:50:07
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 29.04.2021.

Näinhän se menee

[53419] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [700x724] [] []
tiedosto.jpg

29.04.2021 09:50:10
#459832 [+-] Piilota Suosittele

Oon miettiny vähän samaa.

99% raiskaajista on miehiä ja sitä varten ei kannata perustaa medioita, blogeja, keskusteluryhmiä tai puolueen ohjelmaa. Ulkomaalaisten yliedustukselle kuitenkin kannattaa?

29.04.2021 11:34:37 | 11:35:22
#459851 [+-] Piilota Suosittele

>>459849
Puhut varmaan jonkinlaisista äärifeministeistä. Nää perinteiset feministit ei halua päästä miehistä eroon sen paremmin kuin vihaakaan heitä.

Mutta joo, tietyilla feministiryhmillä on varmasti samoja ajatusmalleja kuin esim persuilla.

29.04.2021 19:02:20
#459950 [+-] Piilota Suosittele

>>459832
Miehet tekevät ylivoimaisesti suurimman osan väkivallasta. Miehet ovat useimmiten myös sen kohteina. Onko syy sitten miesten ”pahuus” vai yhteiskunnallinen ja ihan biologinen urosten kilpailu pimpsasta? Naisethan sen kuitenkin päättää (ehkä näitä raiskauksia lukuunottamatta😏) että millainen uros kelpaa. Suurin motiivi miesten pätemisen tarpeelle ja saavutuksille saattaa hyvinkin olla kopulaation tarve. Toivon että osa taiteesta ja tieteen saavutuksista on sentään syntynyt hiukan toisenlaisesta ”sisäisestä palosta”.

30.04.2021 05:48:36 | 05:49:04
#460083 [+-] Piilota Suosittele

>>460011 Minulla ei ole hajua miten suvakkiutta hoidetaan. Oletko kokeillut mielisairaalaa? Vai onko siihen tautiin edes parannuskeinoa?.

01.05.2021 02:57:20
#460388 [+-] Piilota Suosittele

>>460375
Tuo on jo valhe. Oikea työllistymisprosentti on noin 55% paikkeilla. Mutta koska kyseessä oli siis vain mielipiteesi, on sama olisitko ilmoittanut prosenteiksi -23%, 0,25345% vai 101%.

[ 21 viestiä | ]