Kelle teet töitä? Kelle teet töitä?
Roopen meripäivät Roopen meripäivät
/woooosh /woooosh
ajokortti ajokortti
lampun henki lampun henki
boobs boobs
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
spidercat :3 spidercat :3
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
tykkään laatikosta enemmän :3 tykkään laatikosta enemmän :3
mmm mmm
Ei mee nallekarkit tasan Ei mee nallekarkit tasan
Kissarykelmä Kissarykelmä
katri kulmuni katri kulmuni
salaliittoteoria salaliittoteoria
Birb enthusiast Birb enthusiast
kaksinpeli kaksinpeli
Äijä seisomassa istumassa Äijä seisomassa istumassa
Kellareiden kasvatit Kellareiden kasvatit
poro poro
Jeesus ei tulekaan Jeesus ei tulekaan
Millainen hippi olet? Millainen hippi olet?
minä en ole tehnyt mitään väärää :3 minä en ole tehnyt mitään väärää :3
Tissit Tissit
 759 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 06.05.2021 20:04:46
[ + 5 | ]

vihreä siirtymä

[53649] [vihreys.JPG.jpg] [0.05 MB] [737x431] [] []
vihreys.JPG.jpg

vihreä

(53)  · 

sähkö

(97)  · 

leikkuri

(8)
06.05.2021 20:27:28
#461810 [+-] Piilota Suosittele

ÄLy hoi. Laittaisi akun ja invertterin niin pääsisi helpommalla. Lataisi sitten akun tuolla vitun hököttimellä.
Mie vaan ihmettelen.

06.05.2021 21:26:51
#461837 [+-] Piilota Suosittele

>>461810 Tai sitten vaan pitkä jatkojohto. Jos ei mökkiin tule sähköä niin sitten voi katsoa peiliin ja miettiä olisko joku järkevämpi tapa leikata se nurmikko.

08.05.2021 05:17:27
#462222 [+-] Piilota Suosittele

>>461871
Anoppi (oikein mukava ihminen) yritti tarjota minulle robotti-imuria.
Kerroin, että kaapista löytyy joku Dyson, mutta käytän vain Nilfiskiä.
Kissat ottaa rumban päälle pelkästään näyttäessä Dysonia, mutta Nillukan kohdalla kääntävät kylkeä.

[ 5 viestiä | ]