boobs boobs
uusi omistaja :3 uusi omistaja :3
Hyvää joulua :3 Hyvää joulua :3
Sama täällä Sama täällä
Jim Carrey Jim Carrey
Tuleeko tästä joku mieleen? Tuleeko tästä joku mieleen?
ihana pyörämainos <3 ihana pyörämainos <3
leuka leuka
Lihan savustusta Lihan savustusta
Aktiivimallia Aktiivimallia
Vuonna 85 Vuonna 85
Sotalordi Sotalordi
Kun on tilaisuus... Kun on tilaisuus...
heiluu :3 heiluu :3
Viisi vaihetta >:3 Viisi vaihetta >:3
Kännimätöt Kännimätöt
räikköne räikköne
Neekeri Neekeri
Jeebus Jeebus
Kissarykelmä Kissarykelmä
luolaston meininkiä luolaston meininkiä
Tissit Tissit
Hapsi Hapsi
Ilmastokusetus Ilmastokusetus
 705 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 10.05.2021 18:12:37
[ + 2 | ]

Nummelan surmaaja, osa 2

[53764] [20210510_181143.jpg.png] [0.05 MB] [934x317] [] []
20210510_181143.jpg.png

10vuotta

10.05.2021 19:42:29
#462962 [+-] Piilota Suosittele

Mitähän sillä on kotimaansa tuomioistuimissa merkintöinä? Herää epäilys kun piti oikein erikseen sanoa että Suomen tuomioistuimissa.

10.05.2021 21:40:14 | 21:41:37
#462986 [+-] Piilota Suosittele

Todella hyvin on kaveri integroitunut. On melkein ehkä yrittänyt. Kieltäkin on oppinut parin kirosanan verran.

Mitäpä jos näiden kavereiden integroituminen tarkistettaisiin kahden vuoden maassa maleksimisen jälkeen - ja jos ei suomea osaa puhua, niin integroitumishaluttomana takaisin kotiin.
Näitä äärimmäisen integroitumattomia kultamunia kyllä haudotaan, mutta sitten niitä integroituneita tunnutaan kyllä monesti jahdattavan.

Ai, liian helppo ratkaisu? Ai, onko sittenkin parempi, että saa kulta-statuksen makaamalla vähän yksinäisen sosiaalikukkahattutädin kanssa?

11.05.2021 09:25:49
#463066 [+-] Piilota Suosittele

>>462943
Ei oo välttämättä jääny kiinni aikasemmista kepposista, mutta tuo 10v suomessa ja tarvii tulkin kertoo melko paljon ihmisen asenteesta.

11.05.2021 16:52:46
#463127 [+-] Piilota Suosittele

>>463100
Aika monihan noista aktiivisesti viettää aikaansa samankielisissä yheisöissä ja kela hommat yms. hoidetaan tulkin kanssa. Miksi ihmeessä tehdä mitään, opetella edes kieli kun mihinkään ei velvoiteta. Varmaan naurattaa kun 10v suomessa asunut ja ei tarvitse edes kieltä opetella vaan aina voi pyytää tulkin avuksi :D

[ 8 viestiä | ]