John Farnham - You're the Voice John Farnham - You're the Voice
Ano Ano
Let there be never ending light Let there be never ending light
Te ootte hyödyttömiä kehareita ja te sössitte aina kaiken Te ootte hyödyttömiä kehareita ja te sössitte aina kaiken
Vittu sä oot tyhmä 🤦 Vittu sä oot tyhmä 🤦
Pedon merkki tulee otsaan tai käsivarteen Pedon merkki tulee otsaan tai käsivarteen
Ruoka avun saalis 17.02. Ruoka avun saalis 17.02.
destia destia
Ketkäs sano että Natsit on pahoja? Ketkäs sano että Natsit on pahoja?
Cooperin testi Cooperin testi
Let the pee pee hit the poo Let the pee pee hit the poo
siinäpä kysymys siinäpä kysymys
libtards libtards
Onnellinen idä ❤ Onnellinen idä ❤
yllätys peppu seksiä yllätys peppu seksiä
katri kulmuni katri kulmuni
Deus Ex: The Recut Deus Ex: The Recut
Yle propagandaa taas 28. Yle propagandaa taas 28.
Reittilento pilvessä Reittilento pilvessä
Iiris Iiris
Siitoin Siitoin
viettien viemät viettien viemät
kävele köyhä kävele köyhä
Kai sitä nyt saa antaa suihin omalle avustajalleen? Kai sitä nyt saa antaa suihin omalle avustajalleen?
 739 näyttökertaa, 8 viestiä, 27.36 MB, 1 tiedosto, 11.05.2021 17:11:18
[ + 3 | ]

Mustalaismusiikkia

[53789] [manne.mp4] [27.36 MB] [656x368] [] []

manne

(192)  · 

ostoksilla

(7)
11.05.2021 23:58:30
#463212 [+-] Piilota Suosittele

>>463162

Samanlaista löytyy somaleista. Kotouttaminen ei toimi heille, eikä mustalaisille.
Kun on syntynyt toisenlaiseen ajatteluun niin silloin se jatkuu vain. Ajattelu lähtee ainoastaan sillä, että erotetaan joukkiosta ja ryhmästä.

13.05.2021 08:01:06
#463503 [+-] Piilota Suosittele

>>463311

Feikisti kelassahan ne ei käy, vaan rohkeasti kaikki tukipalaset tulee. Niin sossumuutot kuin kaikki muutkin. Itse muutin meidän mannen sossumuutolla. Mannella on hevosia, 2 mersua. 65" vitun ja helvetin iso seinätaulutv.

Jättebra.

13.05.2021 10:24:30
#463540 [+-] Piilota Suosittele

>>463503
Miksi minä olen joutunut muuttamaan ilman muuta apua kuin työkaverit ja muut kaverit? No kassakaappiin tarvittiin niihin erikoistuneet, mutta ei kela sitä maksanut.

Vituttaako muuten hikoilla kun toiset seuraavat vierestä :D

[ 8 viestiä | ]