Neekeri hyppii silmille Neekeri hyppii silmille
Cult of the black electronics 4 Cult of the black electronics 4
Soturit haarniskoissaan Soturit haarniskoissaan
Hyvä ilma kävellä saatana Hyvä ilma kävellä saatana
Legosetti Legosetti
Vesipuisto Surina Vesipuisto Surina
can i haz cheeseburger can i haz cheeseburger
Mitä sanoit? Mitä sanoit?
ylilauta ylilauta
Shibe doge on menehtynyt Shibe doge on menehtynyt
Nikketöity maa, etelä afrikka on samalla viellä Nikketöity maa, etelä afrikka on samalla viellä
Ansa Ansa
Pajee vauhdissa Pajee vauhdissa
Eräs käyttäjä Eräs käyttäjä
runkkausseuraa turust runkkausseuraa turust
Disneyn uusin Disneyn uusin
kuudes ice tea kuudes ice tea
Poju perjantai Poju perjantai
Nalle Nalle
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
Totuus EU:sta Totuus EU:sta
Kuvakommentti Kuvakommentti
Suomen Peter Griffin raskaana Suomen Peter Griffin raskaana
Johtaja puhuu Johtaja puhuu
 706 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 13.05.2021 19:53:02
[ + 6 | ]

Pena sen siinä keksi

[53861] [Pena.jpg] [0.04 MB] [666x724] [] []
Pena.jpg

pena

(11)  · 

turve

(6)  · 

keskusta

(51)
14.05.2021 03:32:36
#463722 [+-] Piilota Suosittele

Yliopistojen paha leikkaus oli sillon kymmenluvun alussa jo. Rahoitus tulee sitten muualta ja jotkut jästit ihmettelee, että miksi tutkijat suoltaa täyttä paskaa. Ei se markkinatalous ja parhaan kysynnän periaate oikein toimi jos totuutta ollaan tavoittelemassa. Uutistoimistoilla tämä nyt kävi jo aikaisemmin, mutta sama homma on valitettavasti yliopistoilla jo ollut kymmenisen vuotta.

14.05.2021 03:36:23
#463725 [+-] Piilota Suosittele

>>463722
Et kannata tieteen rahoitusta. Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia. Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

14.05.2021 03:50:08
#463734 [+-] Piilota Suosittele

>>463725
Et kannata tieteen rahoitusta.

Puhuinko epäselvästi? En niin sanonut.

Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia.

Se on sitten rehtoriaatin tehtävä. Ei sitä voi joikaisessa opistossa olla edustaja seisomassa kuin neuvostoliitossa konsanaan.

Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

Hyvä pointti! Mutta itse haluaisin sinne teknokratiaan, missä ministerit on valittu sen aihealueen sisältä, jota ne edustaa.

14.05.2021 15:35:06
#463877 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
itse haluaisin sinne teknokratiaan

Tästä olemme samaa mieltä. Yleisestikin, valitaan BB-Niko ympäristöministeriksi ennen kuin joku joka jostain jotain tietää.

14.05.2021 21:10:14
#463999 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
Teknokratia for the win. Jäis nuo kyrvänsyyläset omaneduntavottelijat kokonaan pois välistä. Siihen vielä suora demokratia niin alakais tapahtumaan jotakin järkevääkin ku jäis turha paska pois päätöksenteosta.

[ 5 viestiä | ]