Terve parisuhde on terve Terve parisuhde on terve
anna suukko anna suukko
gatwickin taistelu gatwickin taistelu
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
Armahdusta ja markkinataloutta Armahdusta ja markkinataloutta
Space cat :3 Space cat :3
Biene joulutervehdys :3 Biene joulutervehdys :3
Mäy! Mäy! Mäy! Mäy!
A Bottle of Slivovitz A Bottle of Slivovitz
isä jooseppi isä jooseppi
Bunnypus ja pikkububu Bunnypus ja pikkububu
Ossi juhlii Ossi juhlii
Paskaperseen tuoli Paskaperseen tuoli
2018 Paint-joulukalenterin luukku 17. 2018 Paint-joulukalenterin luukku 17.
Haluko onnellinen loppu? Haluko onnellinen loppu?
anna pori anna pori
Pikku Niilo22 kakkonen Pikku Niilo22 kakkonen
käärmes käärmes
Juha Juha
Feel Good Inc. (metal cover) Feel Good Inc. (metal cover)
Leif fra Rygene - Nissevisa Leif fra Rygene - Nissevisa
Meno vitun ruotsi Meno vitun ruotsi
Olisipa jo joulu :3 Olisipa jo joulu :3
Suu auki Suu auki
 803 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.67 MB, 2 tiedostoa, 18.05.2021 18:36:14
[ + 3 - | ]

Pari juttua päivän aiheesta

[53946] [apinaakoijataan.mp4] [1.36 MB] [426x426] [] []
[53945] [petturit.jpg] [0.31 MB] [1500x900] [] []
petturit.jpg

isänmaanpetturit

 · 

eu

(63)  · 

apina

(178)  · 

apinaa koijataan

 · 

kummeli

(129)  · 

sdp

(558)
18.05.2021 19:49:01
#464930 [+-] Piilota Suosittele

>>464920
Vissiin rasisteina jättäytyivät pois. Taas niitä saa hävetä kun ei yksikään niistä halunnut antaa viimeisiä itsenäisyyden rippeitä Saksan ja Ranskan pankeille.

18.05.2021 19:57:13
#464931 [+-] Piilota Suosittele

>>464920
Vilkaises näiden viestin lähetysaikaa ja vertaa sitä siihen, että kahdelta Orpo ja kumppanit äänesti liittovaltiorahoituksen puolesta missä suomalaisen veronmaksajan rahat lykätään etelän apinamaille.

19.05.2021 00:53:33
#464972 [+-] Piilota Suosittele

>>464949
Tänään tein lopullisen ratkaisun ja päätin, etten enää ikinä hae töitä tässä sianvitun siittämässä oksennuksessa jota Suomen osavaltioksi kutsutaan. En enää suostu tuntemaan huonoa omaa tuntoa siitä, että en oo saanu töitä. Jos vielä joskus maailmassa tässä perselävessä pääsisin töihin niin otan palkan kirjekuoressa perjantaisin. En vittu suostu rahottamaan näitä saatanan globalistiterroristeja. Se on loppu ny.

19.05.2021 08:49:39
#465012 [+-] Piilota Suosittele

Katsotaan kuinka kauan jengi jaksaa maksaa veroja, joiden määrä jatkaa kasvuaan kokoajan. Hyöty suuri kun teitäkään ei ylläpidetä. Sairaanhoitoa vähennetään kokoajan. Kouluja laitetaan nurin. Maahanmuuttajalähiöitä ilmestyy aika ajoin paikkoihin. Suomalaiset lähtevät näiltä alueilta pois, kuten on nähty. Turvattomuus on lisääntynyt melkoisesti näillä alueilla.

19.05.2021 23:06:44
#465132 [+-] Piilota Suosittele

>>465012
Mun ainut mahdollisuus päästä täältä pois on joko se, että voitan jossakin lotossa tai sitten haulikon piippua myöten. Sinänsä ei ole väliä, että kummalla tavalla lähdetään, mutta pois täältä on päästävä.

[ 9 viestiä | ]