elämää ohituskaistalla elämää ohituskaistalla
Pylly Pylly
Tissit Tissit
spandex spandex
Vuff ja uimaan Vuff ja uimaan
UK UK
Niin hyvää pizzaa Niin hyvää pizzaa
Nakuankka ja Psyyke Motellissa Nakuankka ja Psyyke Motellissa
voortti voortti
pikku remppaa pikku remppaa
Muodonmuutos Muodonmuutos
Granit ja Rapunaama Granit ja Rapunaama
Ihana nainen Ihana nainen
Karvaturri Karvaturri
aina joku feministilesbo ulisee aina joku feministilesbo ulisee
lot of damage lot of damage
Kissat perkele Kissat perkele
hämähäkki rektd hämähäkki rektd
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Maistuisko? Maistuisko?
Pyllyjä Pyllyjä
85-kiloa lihasta 85-kiloa lihasta
Leikkasi kakkua Leikkasi kakkua
 583 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 27.05.2021 22:53:55
[ + 3 | ]

Motivaatiota veronmaksuun 2

[54103] [20210527_225321.jpg.png] [0.02 MB] [978x526] [] []
20210527_225321.jpg.png

verotusta

27.05.2021 23:41:49
#467086 [+1] Piilota Suosittele

Puuhastelu rahaa n.4300€/kk neljän vuoden ajaksi.
Tutkimuksen tulokset on melko varmaan liibalaabaa höystettynä powerpoint slide showlla jossa korostetaan GuRRLLL poweria.
Aikanaan 4 lääketutkijaa (2 suomalaista 2 saksalaista) haki tutkimusapu rahaa salisyylihappo pohjaisen kipulääkkeen vaihtoehtoiseen käyttöön verenohennuksessa ja jossain suonien kovettumien hoidossa, muistaakseni oliko kyse 250t€/ 5 vuoden ajalle.
Eivät saaneet rahoitusta.
Muutama vuosi myöhemmin saksalaiset tutkijat kutsuivat suomalaiset bayerin tutkimus ryhmään, joka tutki ja kehitti kyseisen lääkkeen kaupalliseen tuotantoon.
Kyseinen lääke parantaa tuhansien, jopa kymmenien tuhansien ihmisten elämän laatua ympäri maailman.
Sitten tälläistä "kulttuuria" rahoitetaan reilulla 200t.€:lla, eei jummalauta!

28.05.2021 09:56:10
#467166 [+-] Piilota Suosittele

Miten saa musavideoiden katseluun ja artistihaastatteluihin parisataatonnia palamaan? Näiden kolmen esillä olleen tutkimushankkeen kuvailu on kyllä ihan suoraan Pahkasiasta. Ei vaan paljoa naurata kun maa on konkurssikypsä. Ihan uskomatonta psykedeelistä next level paskaa.

[ 10 viestiä | ]