Vasemmistonuoret rinkirunkkaavat ilosta, kun poliisia heitettiin Vasemmistonuoret rinkirunkkaavat ilosta, kun poliisia heitettiin
hello! hello!
Jöötiä Jöötiä
Norminpäivä Oulussa Norminpäivä Oulussa
vammane vammane
90250 90250
minä nyt juon minä nyt juon
Valupertti ketoi haluavansa olla tälläinen Valupertti ketoi haluavansa olla tälläinen
kippari kaale kippari kaale
romanit yksi kerrallaan romanit yksi kerrallaan
vanhaa ja uutta vanhaa ja uutta
Hähää, joudutte arvaamaan! Hähää, joudutte arvaamaan!
Hyvää kommunismia! Hyvää kommunismia!
Joulutauhan julistus Joulutauhan julistus
Hyvin sutii! Hyvin sutii!
Antero varastomiehenä. Antero varastomiehenä.
Korona-analyysiä [OC] Korona-analyysiä [OC]
Hyvää Joulua! Hyvää Joulua!
Sons of a.. Sons of a..
omikron vammane omikron vammane
Tässä sinulle kaksi neuvoa Tässä sinulle kaksi neuvoa
Blacked Blacked
Paint-Joulukalenteri - Luukku 24 Paint-Joulukalenteri - Luukku 24
elä juo kahvii vitu rassisititisisisisisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii elä juo kahvii vitu rassisititisisisisisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 748 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 29.05.2021 13:31:45
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 29.05.2021.

Sitä parempaa uhkailua kännissä ja läpällä

[54130] [tiedosto.png] [0.42 MB] [1080x1051] [] []
tiedosto.png

persu uhkailee

29.05.2021 14:13:27 | 14:13:50
#467451 [+-] Piilota Suosittele

Varoittelee silmiänsä ummistanutta kaveria siitä todellisuudesta, joka Ruotsissa monin paikoin jo on ja vain laajenee.

Samaan suuntaan ollaan matkalla Suomessa, mikäli silmänsä ummistaneet ja Suomelle vaaralliset äärivasemmistolaiset pysyvät valtuustoissa.

Muista äänestää turvallisuuden ja suomalaisten puolesta. Valitse viisaasti.
Ennakkoäänestys käynnissä nyt.


PS. Kannattaa lukea hieman Kristianin twiittejä. Twiitti Anukasta esimerkiksi kertoo erittäin paljon maahanmuuton ongelmista. Tuottamatonta ja tukia tarvitsevia ihmisiä otetaan ja halutaan Suomeen, mutta tuottavat, Suomeen sitoutuneet ja integroituneet ihmiset, kuten Anuka, halutaan häätää Suomesta.

30.05.2021 00:16:26
#467572 [+-] Piilota Suosittele

Miten tosta tulkitaan uhkaus, eikä mahdollisuus. Jos saa mitä ansaitsee, eikä siinä odoteta vaikkapa ruusua, niin eikö se ole tulkintakysymys, ja tulkitsija olettaa ihan itse, että vituiksi meni

[ 8 viestiä | ]