Lautapeli Lautapeli
I am the devil and I'm here to do the devil's work I am the devil and I'm here to do the devil's work
Jhnna want to have some fun :) Jhnna want to have some fun :)
Puolicamomersu Puolicamomersu
eväs eväs
Metallica - Nothing Else Matters - (William Joseph piano cover) Metallica - Nothing Else Matters - (William Joseph piano cover)
Venyttelisitkö? Venyttelisitkö?
how to make your own slave how to make your own slave
Töihin Töihin
Pääsylippu saksaan Pääsylippu saksaan
santtu santtu
janottaako? janottaako?
oli jumissa :3 oli jumissa :3
Tarkastetaanpa läksyt. t.Sapuskavuon laadunparannuskomitea Tarkastetaanpa läksyt. t.Sapuskavuon laadunparannuskomitea
Euroopan kiertue Euroopan kiertue
Sexismi Sexismi
Yea... =^._.^= Yea... =^._.^=
kanuunat kanuunat
Kisun rimpuiluteline Kisun rimpuiluteline
Tuloksia! Tuloksia!
Jon, I am banana. Jon, I am banana.
Kuvakauppasilla Kuvakauppasilla
Ihmetteletkö syytä? Minä en! Ihmetteletkö syytä? Minä en!
zpudroniemen amis zpudroniemen amis
 755 näyttökertaa, 8 viestiä, 18.25 MB, 5 tiedostoa, 30.05.2021 12:09:26
[ + 0 | ]

Persujen vaalitöherryksiä osa 2

[54145] [IMG_20210527_160428.jpg] [4.28 MB] [3456x4608] [] []
IMG_20210527_160428.jpg
[54144] [IMG_20210528_163708.jpg] [3.88 MB] [4608x3456] [] []
IMG_20210528_163708.jpg
[54143] [IMG_20210528_164303.jpg] [3.04 MB] [3456x4608] [] []
IMG_20210528_164303.jpg
[54142] [IMG_20210528_164314.jpg] [3.74 MB] [3456x4608] [] []
IMG_20210528_164314.jpg
[54141] [IMG_20210528_201111.jpg] [3.31 MB] [3456x4608] [] []
IMG_20210528_201111.jpg

persut

(247)

vaalit

(57)

vaalimainos

(12)

töherrys

30.05.2021 13:29:45 | 13:31:14
#467671 [+-] Piilota Suosittele

Meisa Kanber on kyllä superhotti.

Ja mitä tulee vaalimainosten laittomaan tuhoamiseen PS:n kuntavaalijytkyn pelossa, niin:


Vaalimainosten tuhoaminen on myös laitonta. Vaalimainoksiin kohdistuva ilkivalta on rikoslain nojalla rangaistavaa vahingontekorikoksena. Rikoslain mukaan ”Joka oikeudettomasti hävittää tai vahingoittaa toisen omaisuutta, on tuomittava vahingonteosta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi”.


Oman elämänsä takkunettiläiset anarkomarkot housut märkinä tuhoavat vaalimainoksia. Toivottavasti poliisit nappaavat muutaman ainakin kiinni ja annetaan kunnon rangaistukset.

Onneksi tänä päivänä harva noita ulkomainoksia tuijottelee, vaan vaalimainonta ja vaali-informaatiojako on digitalisoitunut, joten ulkomainosten tuhoaminen voi päinvastoin lisätä ääniä. PS:n mainosten tuhoaminen kertoo suomalaisvastaiseksi muuttuneesta yhteiskunnasta, jossa pahoinvointia levittämään pyrkivät anarkomarkot pyrkivät hiljentämään tavalliset työssäkäyvät suomalaiset.

30.05.2021 18:54:43
#467794 [+-] Piilota Suosittele

>>467772
On. Tiedän sen kiinteistöyhtiön, johon takkunettiläiset hyökkäsivät joitain vuosia takaperin siksi, että Odineilla oli siellä kerhotila.

Takkunettiläiset tuhosivat kiinteistöyhtiön ovia, ikkunoita, tiloja Odinien tilojen lisäksi ja tietenkin Odinien irtaimiston varastaen toki kaiken, minkä arvokkaana näkivät.

Olin jo aiemmin halveksunut takkunettiläisiä, kiakkoviaraita (varkaita), mustia Pispalan polttajia ja varisverkostoja, mutta tuossa vaiheessa viimeistään realisoitui, kuinka halveksittavia ihmisiä nuo anarkistit ovat ja kuinka kalliiksi he tulevat yhteiskunnalle.

[ 8 viestiä | ]