Mit? Mit?
Niemeen rakennetun kaupungin auringonlasku Niemeen rakennetun kaupungin auringonlasku
kengät hyvään käyttöön kengät hyvään käyttöön
Lady fyre Lady fyre
Erinomainen pistooli Erinomainen pistooli
mökille mökille
päsiäinen päsiäinen
Tissit Tissit
Blondi Blondi
Oispa kesä Oispa kesä
Gondola etenemässä kaupungin raunioihin Gondola etenemässä kaupungin raunioihin
Kenway Prismassa Kenway Prismassa
Tyrnin Marja Tyrnin Marja
Vaalimainos Vaalimainos
Hitler didnt watch porn Hitler didnt watch porn
Thickkk Thickkk
Muy bien Muy bien
Trump Trump
you are overreacting you are overreacting
Shiro olisi ylpeä! :3 Shiro olisi ylpeä! :3
Hölskyy Hölskyy
Herää poikani! Herää poikani!
höllyy <3 höllyy <3
suoja maski suoja maski
 607 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 03.06.2021 22:53:45
[ + 0 | ]

Space, the final frontier

[54249] [tiedosto.jpg] [0.02 MB] [613x408] [] []
tiedosto.jpg

karhukainen

03.06.2021 23:29:40 | 23:35:13
#469023 [+-] Piilota Suosittele

>>469015
Kävi "tykissä", mutta osoittautui, ettei sekään perkele kestä yli 20 vai oliko 200 geetä

EDit:
Kaikki kuoli 160G. mutta hirveä tulos silti.

03.06.2021 23:33:27
#469024 [+-] Piilota Suosittele

469020

Karhukainen ei kuitenkaan ole mikään mikroskooppisen pieni, vaan suurimmat saattaa olla 1.5mm.
Mutta näillä kokeissa ollessa koko oli muutaman mikrometrin.

Ihme heppuja...
Elävät monta sataa, ellei tuhansia vuosia.

04.06.2021 00:49:05 | 00:52:16
#469053 [+-] Piilota Suosittele

>>469038
Jäämies Ötzi tai edes Heurekassa joskus nähty vahanukke eivät herää henkiin saatuaan tilkan vettä.
Mutta silti.
Karhukaiset eivät voi olla muualta, kuin Tellukselta, koska eivät kestä yli 200 km/h iskeytymistä maan kamaralle.

Kuitenkin meteoriitti iskeytyy maahan reilusti yli äänennopeutta
Joka on jo reilusti yli hävittäjälentokoneita , joiden nopeus on yli 343 metriä sekunnissa

04.06.2021 14:53:05
#469158 [+-] Piilota Suosittele

>>469053
Panspermia on mahdollinen, ei kuitenkaan todennäköinen. Ajattele jos aikaa on loputtomasti jota 4-5 miljardia vuotta periaatteessa on. Olisi outoa jos elämää EI kehittyisi. Nyt varsinkin kun labrassa on luotu itseään toistavia, tai itseään kopioivia alkeellisia en-tiedä-mitä vittuja. Kuitenkin täysin keinotekoisesti.

[ 8 viestiä | ]