Rinkeby Rinkeby
Ryppy, Koponen ja Muhammed Ryppy, Koponen ja Muhammed
Nolo Nolo
Sunny side up börh Sunny side up börh
Ei vähempi muovipaskaa riittänyt Ei vähempi muovipaskaa riittänyt
Uudelleensyntyminen. Uudelleensyntyminen.
faneja faneja
Kamerukset Kamerukset
Läski Paska ja huorat seikkailee Läski Paska ja huorat seikkailee
Läski Paska ja mustan miehen paluu Läski Paska ja mustan miehen paluu
Counter suprais buttseks Counter suprais buttseks
Anna jäätelöä Anna jäätelöä
Tän kissan nimi on Tän kissan nimi on
Hommahopot on kyllä niin tyhmä ihmisryhmä Hommahopot on kyllä niin tyhmä ihmisryhmä
Tinder... Tinder...
Kurnau saatana Kurnau saatana
jonain päivänä.. jonain päivänä..
Käärmeenkäsittelijä Käärmeenkäsittelijä
No nyt on kkona No nyt on kkona
Liam Neesonin kyrpä Liam Neesonin kyrpä
Brittien laivaston kokardi Brittien laivaston kokardi
Kykenemättömyyttä Kykenemättömyyttä
Seksikäs lego Seksikäs lego
Tilastoja ilman punaista alleviivausta Tilastoja ilman punaista alleviivausta
 761 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 15.06.2021 21:52:18
[ + 0 | ]

Perus SS

[54503] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [500x649] [] []
tiedosto.jpg

16.06.2021 00:15:07
#472397 [+-] Piilota Suosittele

jos äänestys prossa on vain hiukan yli 50% niin ihan sama. persujen äänestäjät paransi kait krapulaansa.

16.06.2021 05:09:13
#472409 [+-] Piilota Suosittele

Sossuluukulla maleksivat ovat kovasti SDP:n ja vasemmiston mieleen. Huumeiden käyttäjät ovat varsinkin vasemmiston mieleen.

Mitä, jos ottais ittestä niskasta kiinni eikä käyttäisi niitä aineita alunperinkään? Nuoruudessa omassa kaveripiirissä alkoi röökinpolttelu josta siirtyivät kukkiin ja tuollaisiin. Totesin paremmaksi lähteä porukasta.

16.06.2021 16:39:47
#472450 [+-] Piilota Suosittele

Onko nää kaikki öyhö käyttäjät norjiksen vai onko tänne joku toinenkin latvastalaho rantautunu tekee multiaccoja?

16.06.2021 17:34:10
#472474 [+-] Piilota Suosittele

Pitää kuitenkin muistaa, että vertailuksi otettiin ne, joilla on kaksi tuomiota tai enemmän viideltä vuodelta, koska jos yksi olisi riittänyt, niin persut eivät olisi kärjessä

[ 5 viestiä | ]