googly eyes googly eyes
hymy huulet hymy huulet
Isä ja poika Isä ja poika
False Positive - Ill Repute False Positive - Ill Repute
ai saatana ai saatana
Ihana nainen Ihana nainen
mustamaalaus mustamaalaus
Parmesaania Parmesaania
niin kaunista niin kaunista
Julmaa Julmaa
Hitler In Minehead Hitler In Minehead
Anime Anime
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Oli vaapukkamehua Oli vaapukkamehua
Motiivit selville Motiivit selville
se jäi taas tuohon kenguru tilaan se jäi taas tuohon kenguru tilaan
Niin saatana Niin saatana
tämä ei voi mitenkään mennä väärin tämä ei voi mitenkään mennä väärin
Ihania ongelmia Ihania ongelmia
lapparin valmistus lapparin valmistus
Tule sisää va soomi poika Tule sisää va soomi poika
Sinep Sinep
Sunnuntaita Sunnuntaita
#visitdubai #visitdubai
 787 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.26 MB, 2 tiedostoa, 19.06.2021 12:23:16
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 19.06.2021.

Hesarin tiedetoimittaja & Ylen kolumnisti.

[54624] [20210619_121932.jpg] [0.19 MB] [1071x1428] [] []
20210619_121932.jpg
[54623] [20210619_121939.jpg] [0.07 MB] [828x544] [] []
20210619_121939.jpg

tuukka

(7)  · 

hesari

(17)
19.06.2021 12:53:09
#473110 [+1] Piilota Suosittele

No niin ne mieliala lääkkeet jälleen kerran vai pääsisikö noilla fantasioilla jo osastolle "lepäilemään".
Onneksi tuo ekoterroristi porukan työteliäin osasto on kettutytöt / "Gini Saarelat" joilla terrorismi taidot on lähinnä voimapihtien käyttö tarhureiden aitoja / häkkejä / lukkoja vastaan.
Toinen on nämä ekosoturit jotka osaavat puhkoa tai leikata hydrauliikka putket työkoneista, samalla saastuu lähistön ojat ja maaperä kun öljyt vuotaa maahan - lähistön ojaan.
Oma lukunsa on näiden ekoterroristien leirit joihin jää hylättyjä autoja, asuntovaunuja, telttoja, eineskeines kääreitä ym roskaa jopa tonneittain, kun nämä sankarit on ensin bilettäneet viikon tai pari siellä metsikössä.
Mutta kun hyttyset, sade tai kylmä sää piinaa tai kun alkoholi ja muut päihteet loppuu eikä kukaan suostu niitä sinne kuskaamaan, niin hyvin pian nämä "soturit" muistavat kuinka mukavaa on asua alepan vieressä keskuslämmityksellä, suihkulla, vessalla ja mikrouuni keittiöllä varustetussa kelan kustantamassa yksiössä jossa voi rageta omppu läppärin ääressä foorumeilla kuinka kaikki muut on fasisteja ja natseja kun ovat erimieltä asioista.

19.06.2021 13:17:07
#473115 [+2] Piilota Suosittele

Tämäkin kommunisti olisi syytä viedä Siperian perukoille ja ehdottomasti poistaa mediasta subjektiivisena toimittajana. Ja tuollaiseen terrorismiin yllyttäminen ja kannustaminen saisi tuoda sakotkin.

Mutta niin, vihapuhettakin on vain tiettyjä valittuja, eihän tällainen jallugulakki tietenkään ole paha, vaan niin ihanan lutusen söpönen ja hyveellinen kaveri pommitusfantasioissaan.

19.06.2021 14:31:57
#473124 [+-] Piilota Suosittele

aina voi lohduttautua sillä että sitten kun tuo työkalulippu liehuu saloissa niin tuo hörhö on ensimmäisenä siperiassa ja minä vasta vähän sen jälkeen

[ 5 viestiä | ]