Yleinen härväys Yleinen härväys
gohdi daivasda ja sen yli :-DDD gohdi daivasda ja sen yli :-DDD
Suomi 100 Suomi 100
Yo dawg Yo dawg
Super Jew: Michael Rapaport Super Jew: Michael Rapaport
perus anime perus anime
Aika hyvä biisi, eikö vaan Aika hyvä biisi, eikö vaan
loikka loikka
Juna vai rage? Juna vai rage?
Gayridian-salin haasteet Gayridian-salin haasteet
Ja Anikin matka jatkuu ♂ Ja Anikin matka jatkuu ♂
Johdotuspornoa (eFukt style) Johdotuspornoa (eFukt style)
pöljä pöljä
kulkuset. kulkuset kulkuset. kulkuset
Naama sumennettu Naama sumennettu
Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä
PeliLogiikka - Tomb Raider [1996] PeliLogiikka - Tomb Raider [1996]
Niilo Stöö Niilo Stöö
Valmisbörh lisää vain käsi Valmisbörh lisää vain käsi
Trollifysiikkaa Trollifysiikkaa
Wake Sayori up before you go go Wake Sayori up before you go go
Alkuaineet Alkuaineet
Paint Joulukalenteri Luukku 5. Paint Joulukalenteri Luukku 5.
Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3 Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3
 625 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.93 MB, 4 tiedostoa, 27.06.2021 17:50:58
[ + 2 | ]

Todisteet hassulle hapsille :)

[54807] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [556x648] [] []
tiedosto-1.jpg
[54806] [tiedosto-2.jpg] [0.33 MB] [1363x1022] [] []
tiedosto-2.jpg
[54805] [tiedosto-3.jpg] [0.46 MB] [1363x1022] [] []
tiedosto-3.jpg
[54804] [tiedosto-4.jpg] [0.06 MB] [578x542] [] []
tiedosto-4.jpg

neitokakadu

(8)
27.06.2021 17:53:11
#475750 [+-] Piilota Suosittele

Punaposkinen on poika, harmaa hiirulainen gimma. Mulla on parikin undulaattien pesimäpönttöä, mutta eihän tuommonen tuplakokoinen sinne mahtuis niin piti ruveta vähän soveltamaan kaupan tarvikkeista sopivampaa. Tuonne mahtuu paskomaan munasia jos niitä nyt sitten edes on tulossa.

28.06.2021 23:02:53
#476059 [+-] Piilota Suosittele

>>475956
Joo. Sosiaalisen median kuvia varten otan ne välillä esille. Ei mulla oo edes häkkiäkään niille vaan taittelin kanaverkosta tommosen yhen seinämän rekvisiitaksi.

29.06.2021 02:57:36
#476096 [+-] Piilota Suosittele

>>476094
Ois pitäny valita lemmikiksi lepkkoja, sillä nukun itsekin pää alaspäin. Oli muuten sen verran taiteellinen filimi tuo etten tajunnu siitä etes puolia, lopusta puhumattakaan. Hämppimiehessä Keaton ku veti Korppikotkan roolin niin kuulemma kiusas tappelupätkissä hokemalla "I'm BATMAN!" :D

29.06.2021 09:49:52
#476129 [+-] Piilota Suosittele

>>476096
Hahhah :D ei elokuvat itsestään synny tai työt hoidu. Ilman huumoria armeija ja työ sekä opiskelu olisi helvettiä. Kannattaa opetella vähän huumorintajua.

[ 10 viestiä | ]