"May the schwartz be with you!" t. Ensign Asshole "May the schwartz be with you!" t. Ensign Asshole
Bileitten jälkeen Bileitten jälkeen
Tievihaa Tievihaa
Morgan Freeman - Kuolematon Morgan Freeman - Kuolematon
Näiden salkkarinäyttelijöiden pitäis tehä pornoo Näiden salkkarinäyttelijöiden pitäis tehä pornoo
Läski Paska käy nettitreffeillä Läski Paska käy nettitreffeillä
Sinivalkoinen kavallus - lyhytdokumentti 90-luvun laman uhreista Sinivalkoinen kavallus - lyhytdokumentti 90-luvun laman uhreista
Tatska Tatska
Apua :( Apua :(
no onko? no onko?
Laihialainen ale Laihialainen ale
''S'' stands for? ''S'' stands for?
Game of Cookies Game of Cookies
Turppi Intissä Turppi Intissä
Hipsterjoulu Hipsterjoulu
No thanks No thanks
Jos kuitenkin Jos kuitenkin
Peruskommari Peruskommari
Luukku 20 Luukku 20
Tykimies Tykimies
maatyttö :3 maatyttö :3
Pohjoinen börf :3 Pohjoinen börf :3
Taidetta Taidetta
Kupillinen virkistää Kupillinen virkistää
 990 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.84 MB, 1 tiedosto, 25.01.2018 08:34:20
[ + 5 - | ]

@Gayway

[6233] [received_210201842875966.mp4] [3.84 MB] [1280x720] [38.08s] [] []

töihin

(38)  · 

rotta

(167)  · 

ylilauta

(68)  · 

työtön

(105)  · 

talla

(21)
25.01.2018 09:36:03 | 09:36:24
#22537 [+-] Piilota Suosittele

Töihin meno ei vituta pätkääkään kun tekee työtä joka on mielenkiintoista ja osittain myös harrastus. Niinpä onkin vähän kuin saisi harrastuksestaan rahaa.

25.09.2018 17:11:26
#101189 [+-] Piilota Suosittele

101157

Ei vittu :D Tota pitäis läjäyttää nokkaan. Oikein toivoin että ois leikannu sormeensa saatana, kuten lähes tekikin :D

25.09.2018 18:11:07 | 18:12:43
#101222 [+-] Piilota Suosittele

>>22829
Mulla meni pitkään. Takana 20-30 eri työpaikkaa, mutta suurta määrää selitti myös se että tyhmänä tein joskus vuokrafirmalle duunia. Välillä jouduin keskolle YHDEKSI päiväksi duuniin, sitte toisaalle 4 päiväks. Lopetin sen, siirryin parempiin hommiin.

Paremmat hommatkaan ei natsannu, yks pesti oli muutoin hyvä mutta porukka perseestä. Konekuskina 12e/h alotuspalkka ilman minkäännäköstä pätevyyttä/koulutusta alalle, työkaverit tienas lähemmäs 15e/h. Kuulosti hyvältä, mutta asioista ei keskusteltu vaan huudettiin. Siks läksin vittuun 2-3 kuukauden jälkeen. Sitte oli varastoa ja muuta, meijereitä sekä muitakin aloja.

Nyt teen duunia missä palkka on todella paska (12e/h), mutta porukka on hemmetin hyvä. Tänä vuonna kirjotin sopparin, enkä kadu pätkääkän. Tiedän toki, että huomattavasti parempaakin työtä ois tarjolla, sekä ei ois mikään temppu saada parempaa liksaa muualta. Mut ei, en aio vaihtaa. Nykynen työpaikka on sen verta hyvä, porukka ja pomot mahtavia. Mielummin teen vähän ylitöitä jos rahaa tarvii enemmän johonki.

Suosittelen kokeilemaan eri paikkoja, vaikka se vituttaa ni se hyvä voi kuiteski löytyä. Sama kävi mulle.

26.09.2018 18:19:30
#101600 [+-] Piilota Suosittele

>>101222
Paikkoja on kerääntynyt runsaasti, mutta nykyistä en vaihda, vaikka palkka ei ihan huippua ole. Herras mies ei kerro, mutta 20 ja hilut/h ei ole paha. Tähän ei lasketa ylitöitä eikä vkl-hommia. Ei edes koulutusta, koska teen vähän kaikkea.. noh, osaan on koulutus.

[ 12 viestiä | ]