Monskuun vaatima näyttö2 Monskuun vaatima näyttö2
Jeesus parantaa Jeesus parantaa
Istuhan ales. Istuhan ales.
Vitsillinen sarjakuva 6 Vitsillinen sarjakuva 6
Kelan ovet avautuu Kelan ovet avautuu
Mustat silmänympärykset Mustat silmänympärykset
polaria panettaa polaria panettaa
Mustat tytöt 2 Mustat tytöt 2
"Anteeksi herra, olen menossa tapaamiseen" "Anteeksi herra, olen menossa tapaamiseen"
Aziz Aziz
Riittää Riittää
Metsurityty Metsurityty
Maistiaiset Maistiaiset
Myyttiset maailmat Myyttiset maailmat
360p - 1080p 360p - 1080p
Neekeri Neekeri
Kissagifejä Kissagifejä
Iltasatu vaimolle Iltasatu vaimolle
Kieli korvattu teslalla Kieli korvattu teslalla
Uuniin siitä saatana Uuniin siitä saatana
Totuus Totuus
Puntilla Puntilla
Hyytelöpepa Hyytelöpepa
Räkä Räkä
 990 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.84 MB, 1 tiedosto, 25.01.2018 08:34:20
[ + 5 - | ]

@Gayway

[6233] [received_210201842875966.mp4] [3.84 MB] [1280x720] [38.08s] [] []

töihin

(38)  · 

rotta

(167)  · 

ylilauta

(68)  · 

työtön

(105)  · 

talla

(21)
25.01.2018 09:36:03 | 09:36:24
#22537 [+-] Piilota Suosittele

Töihin meno ei vituta pätkääkään kun tekee työtä joka on mielenkiintoista ja osittain myös harrastus. Niinpä onkin vähän kuin saisi harrastuksestaan rahaa.

25.09.2018 17:11:26
#101189 [+-] Piilota Suosittele

101157

Ei vittu :D Tota pitäis läjäyttää nokkaan. Oikein toivoin että ois leikannu sormeensa saatana, kuten lähes tekikin :D

25.09.2018 18:11:07 | 18:12:43
#101222 [+-] Piilota Suosittele

>>22829
Mulla meni pitkään. Takana 20-30 eri työpaikkaa, mutta suurta määrää selitti myös se että tyhmänä tein joskus vuokrafirmalle duunia. Välillä jouduin keskolle YHDEKSI päiväksi duuniin, sitte toisaalle 4 päiväks. Lopetin sen, siirryin parempiin hommiin.

Paremmat hommatkaan ei natsannu, yks pesti oli muutoin hyvä mutta porukka perseestä. Konekuskina 12e/h alotuspalkka ilman minkäännäköstä pätevyyttä/koulutusta alalle, työkaverit tienas lähemmäs 15e/h. Kuulosti hyvältä, mutta asioista ei keskusteltu vaan huudettiin. Siks läksin vittuun 2-3 kuukauden jälkeen. Sitte oli varastoa ja muuta, meijereitä sekä muitakin aloja.

Nyt teen duunia missä palkka on todella paska (12e/h), mutta porukka on hemmetin hyvä. Tänä vuonna kirjotin sopparin, enkä kadu pätkääkän. Tiedän toki, että huomattavasti parempaakin työtä ois tarjolla, sekä ei ois mikään temppu saada parempaa liksaa muualta. Mut ei, en aio vaihtaa. Nykynen työpaikka on sen verta hyvä, porukka ja pomot mahtavia. Mielummin teen vähän ylitöitä jos rahaa tarvii enemmän johonki.

Suosittelen kokeilemaan eri paikkoja, vaikka se vituttaa ni se hyvä voi kuiteski löytyä. Sama kävi mulle.

26.09.2018 18:19:30
#101600 [+-] Piilota Suosittele

>>101222
Paikkoja on kerääntynyt runsaasti, mutta nykyistä en vaihda, vaikka palkka ei ihan huippua ole. Herras mies ei kerro, mutta 20 ja hilut/h ei ole paha. Tähän ei lasketa ylitöitä eikä vkl-hommia. Ei edes koulutusta, koska teen vähän kaikkea.. noh, osaan on koulutus.

[ 12 viestiä | ]