tissit tissit
kustaa sanoo turpatukkoo... kustaa sanoo turpatukkoo...
Ennen oli miten? Ennen oli miten?
Nyt korona meni liian pitkälle Nyt korona meni liian pitkälle
Pelasti kipsunsa Pelasti kipsunsa
Nä nääin nä nä nä nä nääin Nä nääin nä nä nä nä nääin
Olut arvostelu betonii Olut arvostelu betonii
Ampiaiset arkkitehteina Ampiaiset arkkitehteina
mal malloy first masturbation mal malloy first masturbation
suomen kallein raha suomen kallein raha
Antifa Antifa
bussimatka bussimatka
korona aika korona aika
sakemannit sakemannit
ACE OF SPADES ACE OF SPADES
Näytätte juuri sopivalta määrältä expaa level uppiin Näytätte juuri sopivalta määrältä expaa level uppiin
Itä vs länsi Itä vs länsi
Provosoiva mielipide Provosoiva mielipide
Vatipäät keskustelee. Vatipäät keskustelee.
mörkö sängyn alla mörkö sängyn alla
pimpelipom pimpelipom
Rapunaama ja sen muija Rapunaama ja sen muija
Jack Black Tinda Durdles Jack Black Tinda Durdles
Pistät siitä poikittain Pistät siitä poikittain
 732 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 16.07.2021 08:31:10
[ + 4 - | ]

Yhy nälkä valkoisen miehen vika! Yhy nälkä valkoinen mies auta m

[55209] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [700x836] [] []
tiedosto.jpg

16.07.2021 18:48:37
#480646 [+2] Piilota Suosittele

>>480463
Zimbabwe case on kyllä ehkä paras mikä näyttää kuinka vitun tyhmiä neekerit on ja tarvitsee valkoiset huolehtimaan ettei tapa itteään.

18.07.2021 02:09:31 | 02:10:33
#481276 [+1] Piilota Suosittele

On ne neekerit jänniä. Ennen valakosia ne söi toisiaan ja soti koko ajan sekä pelas potkupalloa irti leikatuilla sikiöillä tai päillä jos ei muuta löytäneet. Sitten tuli ihimiset paikan päälle ja pisti apinat ruotuun. Neekerit suuttu, joten ihimiset lähti pois. Nyt sitten on taas sama meininki ku 400 vuotta sitten, mutta on jo opittu tykkäämään ilmasista asioista kuten sähköstä ja ruoasta. Pittäis heti saaha ihmiset takas jeesaamaan ja sitten taas vaihteeksi mellakoidaan.

ps. Oli aikonaan joku haastatteluohojelma missä kysyttiin apartheidin jäläkeisenä aikana lukemaan oppineelta neekeriltä, että mikä on nyt fiilinki. Sano, että vaikka apartheid ei ollu hyvää aikaa niin sillon sentään oli asiat paremmin.

[ 4 viestiä | ]