On ne neekerit jänniä. Ennen valakosia ne söi toisiaan ja soti koko ajan sekä pelas potkupalloa irti leikatuilla sikiöillä tai päillä jos ei muuta löytäneet. Sitten tuli ihimiset paikan päälle ja pisti apinat ruotuun. Neekerit suuttu, joten ihimiset lähti pois. Nyt sitten on taas sama meininki ku 400 vuotta sitten, mutta on jo opittu tykkäämään ilmasista asioista kuten sähköstä ja ruoasta. Pittäis heti saaha ihmiset takas jeesaamaan ja sitten taas vaihteeksi mellakoidaan.
ps. Oli aikonaan joku haastatteluohojelma missä kysyttiin apartheidin jäläkeisenä aikana lukemaan oppineelta neekeriltä, että mikä on nyt fiilinki. Sano, että vaikka apartheid ei ollu hyvää aikaa niin sillon sentään oli asiat paremmin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
allahin ilotulitteet
Hei Josuke!
kuka pelkää mustaa miestä?
sillävälin ranskassa
Ollaan teijän puolella t. cucks
niin se menee
Monikulttuuri on rikkaus
Ashkenazi
Oy Vey!
Operaatio uudenmaan neekeröinti succesful
Espoo
Suomi vs Ruotsi
paluumuutto
susifobia
Puola hoitaa homman
Kelaan Lähti - NVS
Keilataas noi tosta kumoon
Kelan tähti
Kukkuu, pellavapäät Jukolan poijjaat
Kuinka kaupunki pilataan
Mamuista M
oululainen reissumies
dindu nuffins!
This is the most retarded thing i've seen in a long time.