"Mistä tietää että on liian kännissä?" "Mistä tietää että on liian kännissä?"
ne näkkee miut relaxoimassa, ne vihhoo ne näkkee miut relaxoimassa, ne vihhoo
Kultaiset bongot Kultaiset bongot
Jonnet ei muista Tepadj :deniä Jonnet ei muista Tepadj :deniä
Hiostava ilmapiiri Hiostava ilmapiiri
Harri - herkkäsieluinen T-rex, generation spurdo Harri - herkkäsieluinen T-rex, generation spurdo
Koululaiset vaan kyselevät Koululaiset vaan kyselevät
Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes
Maapallo ja ydintalvi Maapallo ja ydintalvi
Unbirth Unbirth
vuosipäivä vuosipäivä
Doges 2 Doges 2
Friday friday Friday friday
Torilla tavataan :DD Torilla tavataan :DD
Wryyyy Wryyyy
Juoksen aina näin Juoksen aina näin
Fukkireta Fukkireta
Uskottomat täytyy puhdistaa! Uskottomat täytyy puhdistaa!
Nyt on kaunista Nyt on kaunista
lehmälentää.jpg lehmälentää.jpg
Vittujen elämä. Vittujen elämä.
Mennään jo :3 Mennään jo :3
2004 Street Fighter cat 2004 Street Fighter cat
läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks) läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks)
 732 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 16.07.2021 08:31:10
[ + 4 - | ]

Yhy nälkä valkoisen miehen vika! Yhy nälkä valkoinen mies auta m

[55209] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [700x836] [] []
tiedosto.jpg

16.07.2021 18:48:37
#480646 [+2] Piilota Suosittele

>>480463
Zimbabwe case on kyllä ehkä paras mikä näyttää kuinka vitun tyhmiä neekerit on ja tarvitsee valkoiset huolehtimaan ettei tapa itteään.

18.07.2021 02:09:31 | 02:10:33
#481276 [+1] Piilota Suosittele

On ne neekerit jänniä. Ennen valakosia ne söi toisiaan ja soti koko ajan sekä pelas potkupalloa irti leikatuilla sikiöillä tai päillä jos ei muuta löytäneet. Sitten tuli ihimiset paikan päälle ja pisti apinat ruotuun. Neekerit suuttu, joten ihimiset lähti pois. Nyt sitten on taas sama meininki ku 400 vuotta sitten, mutta on jo opittu tykkäämään ilmasista asioista kuten sähköstä ja ruoasta. Pittäis heti saaha ihmiset takas jeesaamaan ja sitten taas vaihteeksi mellakoidaan.

ps. Oli aikonaan joku haastatteluohojelma missä kysyttiin apartheidin jäläkeisenä aikana lukemaan oppineelta neekeriltä, että mikä on nyt fiilinki. Sano, että vaikka apartheid ei ollu hyvää aikaa niin sillon sentään oli asiat paremmin.

[ 4 viestiä | ]