Matti ja Teppo oli keikalla. Takahuoneessa Matti kysy Tepolta..
-Pierasitko sää?` - No kyl mää vähää... - Haisee niin että.. Paskoikko housuus? - No kyl mää vähää... - No mee sitte suihkuun pesulle! - Emmää viä... Tulee viä vähää...
[
2 viestiä
|
]
⭰
tili tuli, tili meni
Fuck off.
Mo
Puhu kädelle
mirrin hieronta
Hyväksyn tämän pensaan :3
höpsö pullukka :3
PurKissa
maanantai on taas lähellä
Nomskista
Tätä mieltä >:3
Tasapainoista 17-vuotispäivää Shironeko <3 :3
mlem
odottaa karkki vai kepponen kavereita :3
Tasapainonmittaus, kesä 2018 :3
Ihana kissa
Koettaa etukäteen
Guru Meditation Error: Core 1 panic'ed (LoadProhibited).
Siivoa minut, ihminen >:3
Voisin tulla lämmittelemään
Surrounded by darkness, yet enfolded in börh t. pallo