Matti ja Teppo oli keikalla. Takahuoneessa Matti kysy Tepolta..
-Pierasitko sää?` - No kyl mää vähää... - Haisee niin että.. Paskoikko housuus? - No kyl mää vähää... - No mee sitte suihkuun pesulle! - Emmää viä... Tulee viä vähää...
[
2 viestiä
|
]
⭰
Pois edestä
valitsen tämän kattilan
kissa
Kissatyyny
Nearly Napping Thou
she dead
You're weak human :3
Perkeleen katti
Kerrankin telkkarista tulee jotain mielenkiintoista :3