Ryypyt Ryypyt
Etnistä värinää lontoon metroasemalla Etnistä värinää lontoon metroasemalla
Uudet postimerkit 2019 Uudet postimerkit 2019
Šakkia mongolin kanssa Šakkia mongolin kanssa
Huonosti lähti käyntiin Huonosti lähti käyntiin
Obelix ja nyt riitti! Obelix ja nyt riitti!
Suu suppuun >:3 Suu suppuun >:3
sierraal3.gif sierraal3.gif
Surkuisa näky roskiksella ;___; Surkuisa näky roskiksella ;___;
Intialainen amis Intialainen amis
15h savustettu kinkku 15h savustettu kinkku
Bentley is a dapper dog Bentley is a dapper dog
Pizzatilaus Pizzatilaus
Eartha Kitt Eartha Kitt
seksi seksi
TOTISESTI, MOOSES ON SIIAN VEROINEN TOTISESTI, MOOSES ON SIIAN VEROINEN
Hyi vittu Hyi vittu
Jonkinlainen jeesus Jonkinlainen jeesus
Sisäministeriön virkamies avautuu Oulun tapahtumista. Sisäministeriön virkamies avautuu Oulun tapahtumista.
kalle palander :D kalle palander :D
mmm. mmm.
Tuukka Virtaperko -kokoelma 2 Tuukka Virtaperko -kokoelma 2
Tyylikkäät neidit Tyylikkäät neidit
Tasan 6 kilonen hauki ja vähän pienempi Tasan 6 kilonen hauki ja vähän pienempi
 739 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 13.08.2021 22:24:21
[ + 1 | ]

Eemeli nostaa esiin hyvän pointin

[55767] [tiedosto.png] [0.06 MB] [626x407] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)
14.08.2021 03:04:40
#489786 [+-] Piilota Suosittele

Kännykän signaalin vaikutuksia on tutkittu kun se yleisesti on lähellä palleja, pienempi kuin taustasäteily.

14.08.2021 12:35:32
#489938 [+-] Piilota Suosittele

aina kun käynnistän kännykän ja se yhdistyy 5g:hen niin silmät menee ristiin ja minusta tulee suvakki. siinä on kavereille kestämistä. ai niin pitää lähteä korona testeihin aina heti. sekin kuormittaa. tosin silloin on aikaa miettiä miksi käynnistin kännykän. muistinkin se vie.

15.08.2021 08:20:53
#490212 [+-] Piilota Suosittele

>>490164
Hö, ensin se sannoo etten saa olla ja sitte sannoo että pittäis olla. Yrittäsit ny päättää, perkele. Justiin meinasit etten sais seksualisoida kaikkea mahollista niin heti sen kerran ku koitan olla iliman niin rupiat taas vänkäämään vastaan. Ookko nää varma, että nää et oo sitteki vaan joku tyypillinen nainen joka muuttaa mielipidettään viien sekunnin välein ja syyttää muita ymmärtämättömyyestä? Röyh. Perkelele, mun piti mennä koittamaan unitorkkuja jo kuus tuntia sitten mutta tässä oon taas sunki takia, jumalauta!

[ 16 viestiä | ]