Normipäivä Normipäivä
Kun juustopuuroa ei vielä keksitty Kun juustopuuroa ei vielä keksitty
miesten lempi harrastus miesten lempi harrastus
näin o näin o
Et tarvitse tätä enää? Et tarvitse tätä enää?
shakkimatti litteä maa shakkimatti litteä maa
Teki itse ja säästi Teki itse ja säästi
Voihan rähmä... Voihan rähmä...
Cockscar of bärstora Cockscar of bärstora
Facebook kansioni Facebook kansioni
ikkunanpesijä ikkunanpesijä
Ponipornoa Ponipornoa
Feel my force Feel my force
Ivanka Trump ennen ja jälkeen plastiikkakirurgian Ivanka Trump ennen ja jälkeen plastiikkakirurgian
ansa ansa
liian iso keksi liian iso keksi
Kuvakommentti Kuvakommentti
syksy tulee kovaa vauhtia syksy tulee kovaa vauhtia
Kiinakin on valmistautunut uuden iphonan tuloon Kiinakin on valmistautunut uuden iphonan tuloon
Tutkimus Tutkimus
näin sen olisi pitänyt mennä näin sen olisi pitänyt mennä
Poika on mennyt nurkkaan Poika on mennyt nurkkaan
Sinkut tietää Sinkut tietää
Omakuva 3 - ettäs tiedätte Omakuva 3 - ettäs tiedätte
 713 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 20.08.2021 09:51:35
[ + 7 | ]

Persut

[55932] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1080x912] [] []
tiedosto.jpg

persut

(247)  · 

pakolaiset

(34)
20.08.2021 09:54:08
#491755 [+1] Piilota Suosittele

Onko mitään säälittävämpää huomioida muiden maiden kansalaisia kun samalla jätetään oman maan koditon ilman tukea.
Samalla kahmitaan Tradekan kautta tulosta omaan taskuun kiertämällä lakia.

20.08.2021 13:58:18
#491804 [+1] Piilota Suosittele

Niin kun nykyisin ne sotaa ja hirmuhallintoa pakoon tulevat valittavat (ilmaisesta) majoituksesta, (ilmaisesta) ruoasta, vastikkeettoman rahan määrästä, paikallisesta lainsäädännöstä, eivätkä suostu sopeutumaan osaksi paikallista yhteiskuntaa, osa heistä syyllistyy rikoksiin monikertaisesti suhteessa kantaväestöön ja osa puolestaan haluaa luoda tänne sen hirmuhallinnon mitä lähtivät pakoon sillä erotuksella että nyt he haluavat olla vallankäyttäjiä.
Miksiköhän kaikki eivät heitä halua toivottaa avosylin vastaan?

20.08.2021 15:10:27
#491837 [+1] Piilota Suosittele

>>491755
>>491804
Nää. Ja pitää kuitenkin muistaa, että niitä on viimeset 20v valmistettu tappelee talebanin kanssa. Vaihtoehtoja on 2.

1) Heillä ei ole mielenkiintoa taistella "pahuutta" vastaan.
2) He ovat muslimeja ja tykkäävät islamista.

20.08.2021 17:52:07
#491927 [+1] Piilota Suosittele

Onko mitään säälittävämpää, kuin väittää, että taliban on paha ja sitten lähteä kadulle ottamaan selfietä talibanisotilaan kanssa ja viemään hänelle ruokaa & juotavaa.

On.

Säälittävämpää on asettaa toisen maan kansalaiset oman maan kansalaisten eteen siten, että lisätään köyhyyttä omassa maassa ja lisätään rikollisuutta ja turvattomuutta omassa maassa.

[ 4 viestiä | ]