Hiljaa Hiljaa
0000000 0000000
Te toimisto Te toimisto
*rahirahi* *rahirahi*
Lapin äijä Lapin äijä
He's ready He's ready
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
Kuvakommentti Kuvakommentti
MC Taakibörsta: PA 2001 MC Taakibörsta: PA 2001
Börhnaama Börhnaama
minun >.3 minun >.3
Näin tapahtui oikeasti Näin tapahtui oikeasti
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Hmh Hmh
Nams :3 Nams :3
Vanhaa Akua Vanhaa Akua
Hapsin koira Hapsin koira
tyronen elämää suurempi kokemus tyronen elämää suurempi kokemus
Ismo - Parisuhde Ismo - Parisuhde
Captain Sweden Captain Sweden
Yoshi Yoshi
Daddy Daddy
nyrkkeilyä nyrkkeilyä
Karvinen Karvinen
 713 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 20.08.2021 09:51:35
[ + 7 | ]

Persut

[55932] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1080x912] [] []
tiedosto.jpg

persut

(247)  · 

pakolaiset

(34)
20.08.2021 09:54:08
#491755 [+1] Piilota Suosittele

Onko mitään säälittävämpää huomioida muiden maiden kansalaisia kun samalla jätetään oman maan koditon ilman tukea.
Samalla kahmitaan Tradekan kautta tulosta omaan taskuun kiertämällä lakia.

20.08.2021 13:58:18
#491804 [+1] Piilota Suosittele

Niin kun nykyisin ne sotaa ja hirmuhallintoa pakoon tulevat valittavat (ilmaisesta) majoituksesta, (ilmaisesta) ruoasta, vastikkeettoman rahan määrästä, paikallisesta lainsäädännöstä, eivätkä suostu sopeutumaan osaksi paikallista yhteiskuntaa, osa heistä syyllistyy rikoksiin monikertaisesti suhteessa kantaväestöön ja osa puolestaan haluaa luoda tänne sen hirmuhallinnon mitä lähtivät pakoon sillä erotuksella että nyt he haluavat olla vallankäyttäjiä.
Miksiköhän kaikki eivät heitä halua toivottaa avosylin vastaan?

20.08.2021 15:10:27
#491837 [+1] Piilota Suosittele

>>491755
>>491804
Nää. Ja pitää kuitenkin muistaa, että niitä on viimeset 20v valmistettu tappelee talebanin kanssa. Vaihtoehtoja on 2.

1) Heillä ei ole mielenkiintoa taistella "pahuutta" vastaan.
2) He ovat muslimeja ja tykkäävät islamista.

20.08.2021 17:52:07
#491927 [+1] Piilota Suosittele

Onko mitään säälittävämpää, kuin väittää, että taliban on paha ja sitten lähteä kadulle ottamaan selfietä talibanisotilaan kanssa ja viemään hänelle ruokaa & juotavaa.

On.

Säälittävämpää on asettaa toisen maan kansalaiset oman maan kansalaisten eteen siten, että lisätään köyhyyttä omassa maassa ja lisätään rikollisuutta ja turvattomuutta omassa maassa.

[ 4 viestiä | ]