Voihan koira! Voihan koira!
Jouluvalot asennettu Jouluvalot asennettu
Korttiresepti Korttiresepti
Hyvin jouluinen laulu Hyvin jouluinen laulu
aadolf aadolf
ottaa etteen ottaa etteen
Vähemmän pestävää pyykkiä festareilta kotiin Vähemmän pestävää pyykkiä festareilta kotiin
Kohtalomme Kohtalomme
Oh my... Oh my...
PasiPäästänsä PasiPäästänsä
Parkour :3 Parkour :3
ohjaaja ohjaaja
:D :D
PäästäniSekoamassa PäästäniSekoamassa
gatwickin taistelu gatwickin taistelu
Release Bwian! Release Bwian!
Pelottava juttu :3 Pelottava juttu :3
Liian kermaiset kaffet Liian kermaiset kaffet
Hyvää joulua! Hyvää joulua!
Lahjatoive Lahjatoive
Lumiukko Lumiukko
Svetlana Svetlana
Kunnon kaverin kanssa voi olla oma itsensä Kunnon kaverin kanssa voi olla oma itsensä
Niksipirkka Niksipirkka
 820 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 26.08.2021 23:24:22
[ + 7 | ]

ilon moista

[56141] [7qj38.jpg] [0.13 MB] [600x806] [] []
7qj38.jpg

markku

(13)  · 

alibi

(6)  · 

paistinpannu

(10)
27.08.2021 07:59:27
#494971 [+1] Piilota Suosittele

en hyväksy väkivaltaa
kokko ansaitsee pahoinpitelystä asiankuuluvan rangaistuksen
vankila-olojen turvallisuutta on parannettava ettei moinen toistu
tästäkin huolimatta, en voi kieltää etteikö tapahtuneesta olisi tullut lämmin ja aurinkoinen mieli

27.08.2021 08:31:16
#494977 [+-] Piilota Suosittele

>>494971

Väkivaltainen ihminen ei muutu. Sitä on aikalailla turha yrittää. Jos pinna palaa nopeasti ja käy väkivaltaiseksi niin on vasn paras pitää semmoisen etäisyyttä muista.

27.08.2021 14:07:19
#495036 [+1] Piilota Suosittele

>>494971 Vaikeahan tuota on varsinaisesti hyväksyä. Mutta onneksi ei sentään ylivoimaista. Pelkääjien osasto pitäisi pyhittää vain ilmiantajille, ja tuollaiset lapsisurmaajat pärjäilköön.

25.11.2021 18:03:58
#520763 [+-] Piilota Suosittele

Mistään lastensurmaajasta ei saada ikinä yhteiskuntakelvollista. Kun vain miettiikin, että vapautuessaan. Vahtiiko poliisisetä kokoajan, vai saako kulkea vapaana? Mieti omalle kohdalle, että jossain lähistöllä kuljeskelee lapsisurmaaja vapaana. Aivan, hieno asia on, että uhreja potkitaan päähän jatkuvasti.

[ 10 viestiä | ]