Oli kiva muuttaa mansku 50:ltä pirihemmoa. VOi vittu. Sitten tällä pirihemmolla oli keräilysairaus. Oli rikkinäisiä lampunkantoja. Oli puolikkaita kulhoja, käpyjä. Erikseen neljä varastoa tavaraa ja tämä mikä muutettiin meni 10 neliän varastoon lauttasaareen.
Se, että pitää olla täysi tuho ennen kuin saa jotain on jotenkin vammainen ajattelutapa suomessa ihmisten asioita hoidettaessa. Jos sinulla on vähänkin vielä elinvoimaa jäljellä niin et saa apuja.
Tämä kuvio todettu monta kertaa.
[
1 viestiä
|
]
⭰
<:3 mäy mäy mäy
nautti metsän antimia
Nenäpäivä
Huomenta
k-amfetamiini
totuuksia
darra
Ufokulttuuri on jo täällä
Teit kohtalokkaan virheen >:3
aku ja hessu kalalla
ÄÄÄÄäääääh
tyhjät säkit
saamari mulkut
Brutopia
iines ankka sarjis (itse tehty)
Slayjerin ravuri
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 3
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 18
mummo ankka
Aina tervetullut
ilmasuojaan
huaraaaa
Tän takii Aku seikkailee animehomopoikien kanssa avaruudessa