Olet hieno pylväs Olet hieno pylväs
Hotdog Hotdog
kahdestaan :3 kahdestaan :3
Volga Volga
Karanteenirikkurit Karanteenirikkurit
Suomen huoltovarmuus Suomen  huoltovarmuus
mökille mökille
Persujen äänestäjät Persujen äänestäjät
Moderaattorien ilmoitus Moderaattorien ilmoitus
Lumitöitä Lumitöitä
Eikä ole edes pääsiäinen vielä Eikä ole edes pääsiäinen vielä
don`t go over don`t go over
Jännä Jännä
Good Morning Son Good Morning Son
Tiger King dokumenttisarjan lopputekstejä, pistää miettimään Tiger King dokumenttisarjan lopputekstejä, pistää miettimään
Salaliitto Salaliitto
Pieruraiskaus Pieruraiskaus
Optimistic Prime Optimistic Prime
Liiga joukkueet Liiga joukkueet
Tietokonehiiri. Tietokonehiiri.
kuinka tehdä hyvä jekku kuinka tehdä hyvä jekku
Pellekaksikko huitoo ilman suojia Pellekaksikko huitoo ilman suojia
Gondola kipinässä Gondola kipinässä
Ruusu Ruusu
 965 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.94 MB, 1 tiedosto, 12.09.2021 14:07:40
[ + 4 - | ]

Peräkärry

[56642] [5eb3da2c18971a91e5328360af2bfb61.mp4] [2.94 MB] [352x640] [35.02s] [] []

varastettu

 · 

peräkärry

12.09.2021 18:09:16
#500143 [+1] Piilota Suosittele

Kaikki lähtee mikä ei ole pultattu kiinni tai vähintään 3-kertaisella lukituksella.
Baltit ja ryssät vie käyttötavarat, rakennustarvikkeet, auton osat ja polttoaineet.
Bulgarian /romanian romanit vie rahapussit, arvometallit vaikka vanhuksen kaulasta tai sitten kaivetaan kuparikaapelit maan alta ja eihän niitä katalysaattoreitakaan voi jättää rauhaan, tosin kotimaiset nistitkin tietää että niistä saa rahaa.
Samoin nää kotimaiset rikosnerot sosialisoi kaikki vähänkin arvokkaammat fillarit ja diilaa ne eteenpäin.
Arabit taas tyytyy diilaan sukulaistensa valmistamaa kamelinpaskalla jatkettua "Hashisen konetta" tai kukkaa.
Neekurit puolestaan tyytyvät vain käyttäytymään kuin eläimet, eli jos sitä ei voi raiskata, eikä syödä, eikä rääkätä, sen voi aina hajoittaa, sylkeä, kusta ja paskantaa sen päälle.

12.09.2021 18:41:33
#500154 [+2] Piilota Suosittele

Hyvin näkyy joka paikassa hienna-neekerien toiminta. Missä tahansa olikin. Edelleen jatkaa vuosisatojen perinteitä. Varasta se mikä ei ole omaa ja te siitä oma.

[ 4 viestiä | ]