Poistettu kohtaus Kummisetä-elokuvasta Poistettu kohtaus Kummisetä-elokuvasta
Kävi suojaamassa kamunsa Kävi suojaamassa kamunsa
Copyright free Copyright free
orkidea orkidea
Kunnon tykki Kunnon tykki
K.O. K.O.
Teknologian edut :3 Teknologian edut :3
Kovan onnen orava Kovan onnen orava
kauppisen pete kauppisen pete
tapu tapu tapu tapu tapu tapu
Herää todellisuuteen Herää todellisuuteen
Sisustin >:3 Sisustin >:3
Vitriini Vitriini
C&H - Aikakone C&H - Aikakone
Quincy Quincy
Voima ei ole kaikki :) Voima ei ole kaikki :)
taputus taputus
engineer engineer
Putin ja Steven Putin ja Steven
Millainen miekka olisi oikea? Millainen miekka olisi oikea?
Vain tohtoripippurikissa voi langettaa tuomion >:3 Vain tohtoripippurikissa voi langettaa tuomion >:3
Disgusted Disgusted
Tervetuloa kerhoon Tervetuloa kerhoon
Naurunappula Fingerporissa Naurunappula Fingerporissa
 806 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
24.09.2021 05:00:20
[ + 5 - | ]

Kuntoutusta

[56935] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [489x267] [] []
tiedosto.jpg

auschwitz

(11)  · 

kuntouttava

 · 

työtoiminta

 · 

portti

(6)  · 

leiri

(9)
24.09.2021 06:00:57
#503283 [+2] Piilota Suosittele


huh, se olikin vain pahaa unta. taidan käydä keittään vikat makaroonit ja maustan ne hesestä ottamillani mausteilla. ehkä teen pari lammaslankaa ylilaudalle ja meen takas nukkuun koska on edelleenkin ihan vitun kova nälkä.

24.09.2021 06:58:07
#503294 [+1] Piilota Suosittele

Duunikaveri joutui puuhamaahan (työ ja- toiminta), jossa saa irroittaa puutuoleista jalkoja ja heittää lavalle. Jannu toiminut monta vuotta muuttajana sekä koff-jakeluissa. Sekä oma duuni roudaaja. Nyt vaan roudaukset on roudattu kun keikkojakaan ei ole. Nii, tokihan sen pitää mennä reppin tuolin jalkoja oppiakseen työtä tekemään.

24.09.2021 09:47:00
#503320 [+2] Piilota Suosittele

>>503314

Asumistukea ei tule automaagisesti. Se pitää hakea. Ja asumistukea ei saa, jos saa jotain muuta samanaikaista tukea. Meiltä lähti asumistuki silloin kun itsellä oli 9 euron koulutuslisä käytössä. Tuki oli vaimon nimellä ja se 9 euroa poistui asumistuesta. Että semmoista.

24.09.2021 10:20:05
#503329 [+3] Piilota Suosittele

>>503320
On ollut myös tilanteita joissa samassa taloudessa elää kaksi henkilöä ja molemmat saavat toimeentulotukea. Toinen saa komennuksen työleirille jonka jälkeen toisen henkilön toimeentulotukea lasketaan 160€ /kk koska toisen henkilön tulot nousivat. Laitonta mutta kuvastaa hyvin tätä systeemiä jossa nk. tolkun ihmiset virkamiehinä soveltavat omia aivotuksiaan tehdessään sosiaaliturvaan liittyviä päätöksiä. "Annanpa tästä vähän keppiä että menisivät töihin"

24.09.2021 11:16:29
#503346 [+1] Piilota Suosittele

>>503329

Tämä sama työkaveri asui jonkin aikaa sitten samassa asunnossa siskonsa kanssa. Kela määritti pariskunnaksi. Sisko teki kirjelmän Kelaan. Ei mennyt heti kyllä läpi, mutta sitten kun ruvettiin kaivamaan sukulaisuussuhteita niin meni läpi, että ovat sisko ja veli eivätkä suhteessa. Aikaa meni noin 3kk tuohon. Sillä välillä lakkasi toiselta tulot. Ihanaa suomea.

24.09.2021 12:21:53
#503387 [+2] Piilota Suosittele

>>503346 Minusta ja kämppiksestä tehtiin opiskelu aikoina kelan papereissa homopari, kyseltiin yhteisestä tilistä jne jne, vaikka tiliotteissa "yhteinen tili" oli vuokranantajan tili jonne maksoimme vuokraa.
Kaikki tämä sen takia kun kämppis meni hetkeksi raksalle töihin ja asumistuki täytyi päivittää.

[ 13 viestiä | ]