Hemulin pettymus Hemulin pettymus
Modernin euroopan uusivuosi Modernin euroopan uusivuosi
ahvena ahvena
helsingin kieli helsingin kieli
töihaastattelu töihaastattelu
nälkä nälkä
Tuli tosta aikasemmasta pilapiirroksesta mielee tehä tämmöne Tuli tosta aikasemmasta pilapiirroksesta mielee tehä tämmöne
tammikuu tammikuu
Vaihtoehto Afrikan tähdelle! Vaihtoehto Afrikan tähdelle!
jotai sekoilua intiassa jotai sekoilua intiassa
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
Apu muken Apu muken
Komee loikka! Komee loikka!
Musta aukko Musta aukko
Olutta Olutta
Kambin kake Kambin kake
Vietnamissa Vietnamissa
kolfaamassa kolfaamassa
Tehään uus Tehään uus
Totta Totta
Valupertti ja nakuankka Valupertti ja nakuankka
floppa rave floppa rave
volvostus volvostus
Hieno laskeutuminen! Hieno laskeutuminen!
 898 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 05.10.2021 15:36:56
[ + 4 - | ]

Hyvä ystävä ja pomo

[57143] [Haitari_ja_Klasu.jpg] [0.13 MB] [787x1181] [] []
Haitari_ja_Klasu.jpg

klasu

 · 

amiga

(9)  · 

haitari

(10)  · 

rip

(27)
05.10.2021 16:15:35
#505871 [+-] Piilota Suosittele

>>505867

Kyllä on. Kaivelen nyt koneen levyltä tietoja. Kertoi emäntä sanonneen, että salasana-koodit ym on tallessa jokaisesta jutusta. Mutta en nyt löydä vielä. Katsellaan ja nuuskitaan enempi.

06.10.2021 00:24:06
#505968 [+-] Piilota Suosittele

>>505963

Niimpä. Voi olla vaikka miten atleetti ja urheilullinen. et polta, et käytä alkomahoolia. Kehosi on temppelisi. Sitten PAM!!!

Olet syöpäpotilas....

07.10.2021 11:11:13
#506201 [+-] Piilota Suosittele

>>506030

Kehon kestävyys kaikenlaista vastaan on hyvä pitää kondiksessa. Mutta pahin kaikista on juuri stressi. Jatkuvasti jos on stressiä niin se tekee kyllä kehossa tuhoa.

07.10.2021 17:20:16 | 17:22:19
#506235 [+-] Piilota Suosittele

>>506207

No, entinen pomo yritti pitää stressiä poissa. Juteltiin varmaan 4.5h pomon vaimon kanssa. Hyvin läheiset suhteet on meillä kyllä. Itku tuli, ei auttanut mikään. Lahjoitin Lenovo-pöytäkoneen eteenpäin. Tabletit lähti myös nollattuina. Sain haxoroitua pomon kännykän niin, että sen voi myydä eteenpäin. Kamereoista tytär oli ottanut kalleimmat, mutta minä sain toki retrot. Pentax P30 johon 45 - 75mm putki, flashi. Adapterilla macrolinssi. Pitää tutkiskella. Canonin PowerShot G9 12.1 MP, 1st Gen nahkakotelolla. Manuaalivalitsimilla kamerassa. Näyttö on sekä muuta kamerassa. Jalusta sekä agenttikamera sekä pari muuta asiaa. Pitää tutkiskella.

PaintShop Pro 7 AQnniversary edition täydessä latingissa. Photoshop 7- raamattu. Vitunmoinen kasa adaptereita sekä converttereita MIDI-Digitaali-Midi. 3,5jackkeja, vaihtareilla,adaptereilla. Jatkokaapeleilla 90-asteen kulmassa. Kaikkea. Suurin osa heitettiin pois. Semmoista mitä ei välttämättä enää tarvitse.

[ 7 viestiä | ]