transufoobikko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD transufoobikko :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hiekkanee.. öh, sammakko Hiekkanee.. öh, sammakko
stop sex with monkeys stop sex with monkeys
Mörkö Mörkö
Ei mun mökkitiellä Ei mun mökkitiellä
Älyn huipentuma. Älyn huipentuma.
Pilapiirroksia Pilapiirroksia
Ei toimi kissoilla Ei toimi kissoilla
MM2022 MM2022
NATO NATO
Turpa kiinni Aadolf Turpa kiinni Aadolf
Lesbo mies. Lesbo mies.
Fingerpori Fingerpori
hyvin heiluu hyvin heiluu
Pientä jumia renkaissa Pientä jumia renkaissa
Kokoomus Kokoomus
Uncle Dens Uncle Dens
Hui! Hui!
Pentti köyri Pentti köyri
äiti marin äiti marin
ukraina wins ukraina wins
suomen tiet suomen tiet
meren pohja meren pohja
Twitter sotaa :) Twitter sotaa :)
 912 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.6 MB, 1 tiedosto, 10.10.2021 12:57:41
[ + 7 - | ]

Et ole isä

[57278] [notthefather.mp4] [0.6 MB] [414x480] [] []

isä

(77)  · 

neekeri

(1399)  · 

lapsi

(252)
10.10.2021 14:45:03
#506960 [+1] Piilota Suosittele

Hauskinta suomessa on, että vaikka et ole lapsen isä niin lopulta lapsen elatusmaksut paukkuvat kuitenkin miehelle. Jos haluaa YH-äidin kanssa olla niin on parasta varmistua siitä, että lapsi / lapset ovat jo kohta aikuisäin kynnyksellä. Muutoin erotessa voit joutua kovastu maksumieheksi.

10.10.2021 18:35:06
#507002 [+1] Piilota Suosittele

>>506960 Et sä joudu toisten lasten elättäjäks jos et ota niit omiin nimiis. Mut jos otat oot kuses vaik sua olis asias kusetettu. Lainsäätäjät pitäs tappaa

11.10.2021 09:12:39
#507118 [+-] Piilota Suosittele

Apassi taitaa muistella tapausta, jossa vaimo kusetti aviomiestään, että tämä on lapsen isä ja koska ero tuli pari vuotta lapsen syntymän jälkeen, niin isyystestillä ei enää elatusvelvollisuutta voinut muuttaa.

[ 7 viestiä | ]