pokemon rage pokemon rage
Hyvin meni Hyvin meni
Mitä helvettiä? Mitä helvettiä?
Hyvää vappua Hyvää vappua
rukouskutsu rukouskutsu
matut arvostaa matut arvostaa
Kepu Kepu
whad is love whad is love
Cargo space Cargo space
titanik troll titanik troll
Mahtiorkut Mahtiorkut
Tämä on lunnonvastaista toimintaa Tämä on lunnonvastaista toimintaa
pora bomber pora bomber
Hand of Loiri Hand of Loiri
Pari hassun hauskaa kuvaa Pari hassun hauskaa kuvaa
beder ban beder ban
Tommilla on paha mieli :( Tommilla on paha mieli :(
Suomen Posti Suomen Posti
Voi vit.. 🤣 Voi vit.. 🤣
pöntöllä pöntöllä
Lipun arvostusta Lipun arvostusta
Kettumaista köllöttelyä Kettumaista köllöttelyä
Tää :D pyrämentti Tää :D pyrämentti
Black lives matters Black lives matters
 903 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 12.10.2021 10:37:29
[ + 7 | ]

Helvetti

[57335] [245139377_10221270992992901_7834661453330855771_n.jpg] [0.05 MB] [756x960] [] []
245139377_10221270992992901_7834661453330855771_n.jpg

helvetti

(23)  · 

hell

(10)  · 

uskovainen

(8)  · 

pakana

12.10.2021 12:55:37
#507397 [+2] Piilota Suosittele

Ihan sama mihin uskot, olet suurimman osan mielestä silti väärässä ja joudut jopa kadotukseen. Ryhdyn ääribuddhalaiseksi.

12.10.2021 16:19:54
#507442 [+1] Piilota Suosittele

>>507440
Kuolema vertautuu jossain määrin tilaan jossa oli ennen syntymää. Aika kului äärettömän nopeasti siihen hetkeen kunnes oli olemassa. Kuolemassa on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa: aika kulkee äärettömän nopeasti ikuisesti, tai siihen saakka kunnes on jälleen olemassa. Erään teorian mukaan kaikki tapahtumat ovat mahdollisia jos on riittävästi aikaa. Tämän perusteella äärettömän nopeasti kulkevan ajanjakson jälkeen on jälleen olemassa. Niinpä kuolemassa suljetut silmät avautuvatkin saman tien elämässä jossain muualla jossain toisessa ajassa. Kuolema on siis vain silmänräpäyksen mittainen hetki.

Tai sitten ei.

12.10.2021 18:09:41
#507457 [+-] Piilota Suosittele

>>507440
Totuus on, että kuoleman jälkeen on...

Ei mitään.

Näen asian juuri näin, mutta paradoksaalisesti myös näin (antin vastaus):
>>507442

En näe oikeastaan paradoksia kyllä, en usko uudelleensyntymään, mutta nimenomaan aika on tekijä. Loputtomassa ajassa kerkeää tapahtua loputtomasti kaikkea. Ehkä, ehkä myös toivottavasti.

12.10.2021 20:05:39
#507475 [+-] Piilota Suosittele

>>507442

Sekin, mutta se mitä keräsit tietona elämäsi aikana unhoittuu kyllä. Eli mitään tietoa sinulla ei ole aikaisemmasta. Mitään todisteitakaan ei siitä ole.

12.10.2021 21:29:02
#507490 [+-] Piilota Suosittele

>>507487
Ei sitä ennen tiedetty mitä sinisen taivaan tuolla puolella on, mutta niin vain nyt tiedetään. Vaikka ei koskaan tiedettäisikään mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, sen pohtiminen on kuitenkin mielenkiintoista tai suorastaan tarpeellistä. Mitä kaikkea taiteen ja kulttuurin saralla olisikaan jäänyt tuotettua, ellei ihminen olisi pohtinut kuoleman jälkeistä elämää.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Inferno_(Dante)

12.10.2021 21:34:48
#507491 [+-] Piilota Suosittele

>>507490 No kieltämättä on mielenkiintoista mutta otetaampa järkikäteen ja myönnetään että hiton turhaa tollainen pohtiminen. Kulttuuri ja taide on mitä on. Ne onki mielikuvituksen tuotteita ja niissä se on ollu tärkeetä miettiä mahdollisuuksia. Mut saat nää ajatella miten haluat kuoleman jälkeistä elämää vaikka syntyä uudelleen jonain sammakkona.

[ 11 viestiä | ]