Arvaa harmittiko..? Arvaa harmittiko..?
Mikä mies se semmonen on? Mikä mies se semmonen on?
Ihme hengailua Ihme hengailua
Aurinko auttaa! Aurinko auttaa!
Mehujää Mehujää
-vertit performed by cats -vertit performed by cats
lakku ukko apustus lakku ukko apustus
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Keppustelua Keppustelua
Reisitaskut Reisitaskut
Hahaha Hahaha
Hyvää iltaa Hyvää iltaa
Pidä nekrustas kii Pidä nekrustas kii
Eikö ollut osuvasti murjaistu? t. Shiro Eikö ollut osuvasti murjaistu? t. Shiro
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora) Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)
On myös Lutkatutka On myös Lutkatutka
Villiputte ja koiro Villiputte ja koiro
Kuuma lähde Kuuma lähde
Epäinhimillisiä ajatuksia Epäinhimillisiä ajatuksia
Jytky Jytky
RASMUS "kiusiminen" RASMUS "kiusiminen"
Imaami Rinne Imaami Rinne
vitun yhteiskunta vitun yhteiskunta
Mahakasta menoa Mahakasta menoa
 723 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 22.10.2021 21:29:58
[ + 4 | ]

Lähtisitkö opiskelemaan

[57694] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1170x941] [] []
tiedosto.jpg

yliopisto

(12)  · 

valkoneekeri

(9)
22.10.2021 21:36:29
#509817 [+6] Piilota Suosittele

Ok.

Eli saanko samoja etuja kuin somali sosiaalitoimesta?
Ei onnistu. Ei sittä millään. Se siitä etuoikeudesta.

22.10.2021 23:06:47
#509829 [+-] Piilota Suosittele

>>509824

Supercaldera korjaa tasapainon. Maailmasta katoaa hjummpauksessa joku 4 miljardia ihmistä. Ehkä sen jälkeen on työntekijöille tarvetta oikeasti.

23.10.2021 00:06:29 | 00:06:39
#509849 [+-] Piilota Suosittele

>>509829 Sä veikkaat pelii jos jokaise nykyää elävä ja niide jälkeläiset kolmantee polvee ei vois kokee ees prosenti todennäköisyydel kurjuus vaa kasvaa

23.10.2021 01:03:38
#509877 [+-] Piilota Suosittele

>>509868 Joo mut sit jäis ne skifihommat toteutumatta. toki ite jäisin jos kysyttäs et lähetkö älykkäide orjaksi Marsiin vai jäätkö tänne kokeilee nokkeluuttas maailmanlopun Batlle Rojaliin! Olisin kuningas tai kuolisin! URRAA Hakala surv ives! Röh köh

23.10.2021 01:07:40 | 01:10:40
#509879 [+-] Piilota Suosittele

>>509868 Sinänsä jännä miettii et jos maailmast tapettais 99,99 prosenttii tyhmimmäst pääst alkae et kuinka kaua menis et ne jäljelle jääneet alkas tappeleen kuninkaa asemast vaik ne nyt esittää nii yhtenäist täs ilmastohommas

Katoin kellost omat reaktioajat ja 38 sekuntii kerkesin pohtii enne ku tajusi et siin oli 8 sekuntii liikaa joku ois jo tappanu

[ 10 viestiä | ]